Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 18355
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1399 - 12:01 |

اصول تغذیه ای ماه مبارک رمضان در رادیو ورزش+ فایل صوتی

اصول تغذیه ای ماه مبارک رمضان در رادیو ورزش+ فایل صوتی

آزاده نجارزاده، متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در برنامه “سلامت باشیم” رادیو ورزش، درباره تغذیه مناسب در ماه مبارک رمضان نکته هایی را بیان کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از رادیو ورزش؛ آزاده نجارزاده، متخصص تغذیه و رژیم درمانی، درباره اصول تغذیه ای ماه رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان اصول همان اصولی است که همیشه برای تغذیه گفته می شد؛ یعنی تعادل و تنوع. در ماه مبارک رمضان اتفاقی که می افتد، این است که امکان دارد تعداد و زمان وعده ها تغییر کند. ما ۳ وعده صبحانه، ناهار، شام و حتی دو میان وعده را می خواهیم در دو وعده افطار و سحر استفاده کنیم. با توجه به اینکه زمان روزه داری در این فصل ساعات طولانی است، باید به رژیم غذایی مان توجه ویژه ای کنیم.
وی، تأکید کرد: مهمترین نکته این است که سعی مان بر این باشد همان ۳ وعده را در ماه مبارک رمضان نیز داشته باشیم؛ زیرا اگر ما فقط دو وعده افطار و سحر را درنظر بگیریم، ممکن است با زیاده روی در مصرف غذاها در یک وعده مواجه شویم و این مسئله خود باعث فشار زیادی به بدن می شود.
شما می توانید از طریق فایل صوتی پیوست شنونده ادامه صحبت های این متخصص در برنامه “سلامت باشیم” رادیو ورزش باشید.
برنامه سلامت باشیم با محوریت آگاهی رسانی در خصوص بیماری کرونا و با اجرای هوشنگ کاظمی، ساعت ۸:۳۰ هر روز به مدت ۳۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.
لطفا سوالات، ابهامات و نگرانی خود در زمینه بیماری کرونا را از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۳۰۶ و یا تماس با شماره تلفن های ۲۲۰۲۱۳۸۷ و ۲۲۰۲۱۳۸۸ با کارشناسان ما در میان بگذارید تا در ویژه برنامه سلامت باشیم پاسخگوی شما باشند.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.