Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 18292
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1399 - 12:21 |

افسانه «غلام خوشبخت» را از رادیو نمایش بشنوید

افسانه «غلام خوشبخت» را از رادیو نمایش بشنوید

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، افسانه ی «غلام خوشبخت» افسانه ای از کشورهای عربی است که از کتاب افسانه های ملل اقتباس شده و سهیلا خدادادی آن را برای رادیو تنظیم کرده است.

در خلاصه داستان این افسانه آمده است : سالها پیش در سرزمینی دور، تاجر ثروتمندی همراه همسرش اسما و دخترش جمیله و غلامش زندگی می کرد. مرد تاجر ثروت زیادی داشت و بین مردم کشورش محبوب بود تا اینکه بیمار می شود و بعد از مدتی از دنیا می رود،مادر جمیله در این اندیشه است که همسری برای دخترش انتخاب کند شبی خواب می بیند غلام، داماد او شده است و برای اینکه این اتفاق نیفتد غلام را راهی چشمه خورشید می کند و در این مسیر اتفاقات زیادی برای غلام می‌افتد.

افسانه ی «غلام خوشبخت» به روایت شیرین سپه راد و با هنرمندی گلچهره زند،امیر فرحان نیا، محمد سعید سلطانی،امیر زنده دلان،بهناز بستان دوست،قربان نجفی و با حضور مهین نثری در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و بهرام سروری نژاد کارگردانی آن را بر عهده دارد.

«افسون افسانه» به تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده ، افکتوری محمد رضا قبادی فرو صدابرداری محمد رضا محتشمی پنجشنبه ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن روز جمعه ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.