Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29742
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 22 مهر 1400 - 15:10 |

امیر كربلایی زاده میهمان رادیو صبا می شود

امیر كربلایی زاده میهمان رادیو صبا می شود

برنامه “عصر صبا “امروز ۲۱ مهر میزبان امیر كربلایی زاده می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، برنامه زنده عصر صبا كه در قالب مجله رادیویی با نگاهی به بیان موضوعاتی اجتماعی و حقوق شهروندی می پردازد .

در برنامه “عصر صبا” روز چهارشنبه ۲۱ مهر با موضوع لبخند و شادی راهی آنتن می شود این برنامه با پخش آتیم های طنز و تعامل با مخاطبان به این موضوع می پردازد و در بخش گفتگو ویژه میزبان امیر كربلایی زاده از چهره های طناز كشورمان می شود.

امیر كربلایی زاده بازیگر ئئاتر و تلویزیون و كمدین متولد ۲۴ مهر ماه ۱۳۵۸ در شهر تهران می باشد و ۳۷ سال سن دارد.
وی فعالیت نمایشی و بازیگری خود را از سال ۱۳۶۸ در مدرسه آغاز نمود و همزمان با آن وارد كلاس های آموزشی تئاتر در كانون فرهنگی و هنری شهید مطهری شد و در سالهای ۱۳۷۲٬۱۳۷۱٬۱۳۶۹ بازیگر اول مسابقات دانش آموزی تئاتر كل كشور شد. اما بعد به دلیل مخالفت خانواده، مشغول به تحصیل در رشتهٔ سازه های چوبی در هنرستان شهید بهشتی تهران ( پلی تكنیك سابق ) و دانشگاه شد.

او فعالیت حرفه ای خود را با شروع دانشگاه و كلاسهای حرفه ای تئاتر دانشگاه در سال ۱۳۷۷ آغاز نمود و در همان سال و در سال های ۷۸ و ۷۹ برنده دیپلم افتخار بازیگری اول در جشنوارهٔ سراسری تئاتر دانشجویی مراكز عالی سراسر كشور شد. وی در سال ۷۷ با حضور در نمایش ” تلخ بازی قمر در عقرب ” به كارگردانی شهره لرستانی وارد مجموعهٔ تئاتر شهر شد و درسال ۱۳۹۱ با حضور در فیلم روز روشن حسین شهابی به سینمای ایران معرفی شد.

وی در فصل دوم خندوانه كه سال ۹۴ پخش شد توانست با استند آپ كمدی هایی كه انجام می داد به خوبی شناخته شود و یك سكوی پرتاب برای او به شمار آمد .
بعد از آن نیز در چند سریال دیگر از جمله قرعه و شهرك جیم در نقش صحبت به ایفای نقش پرداخت.
البته وی پیش از این بیشتر در زمینه تئاتر فعال بوده است و كارهای زیادی در كارنامه اش دارد.

این برنامه هر روز از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۶ به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر راهی آنتن صبا می شود . در هفته جاری مهدی پر به عنوان گوینده و یاسر كتاییان به عنوان مسئول ارتباطات دراین برنامه حضور دارند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.