Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 37834
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 01 آذر 1401 - 14:15 |

بازیگر جنگ رادیویی «شهرفرنگ» درباره نقش های مختلفش توضیح داد

بازیگر جنگ رادیویی «شهرفرنگ» درباره نقش های مختلفش توضیح داد

سارا عرب پوریان بازیگر نقش خانم شیركوهی در جنگ «شهرفرنگ» درباره نقش های مختلفش توضیح داد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، جنگ مفرح «شهر فرنگ» هر روز با پخش ترانه‌های نشاط آفرین همراه بخش هایم نمایشی كوتاه با بیان طنز به نقد مسائل سیاسی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی می‌پردازد، این برنامه از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های رادیو صباست.

یكی از شخصیت‌های شناخته شده این شهر هر خانم شیركوهی صاحب شیرینی پزی «شهرفرنگ» است كه با لهجه شیرین تر شیرینی هایش با زبانی طنز دغدغه‌ها و مشكلات اقتصادی مردم را بیان می كند.

سارا عرب پوریان بازیگر این نقش درباره خانم شیركوهی به گزارشگر صبا توضیح داد، این خانم یزدی با لهجه شیرینش به كمك برادرش كامبیز شیرینی پزی شهرفرنگ را اداره میكند، كوچكترین تغییرات اقتصادی در جامعه روی قیمت و كیفیت شیرینی های فروشگاه موثر است ،حتی روی خلق و خوی خانم شیر كوهی تاثیر گذار است.

وی افزود: جنگ «شهرفرنگ» با هدف بیان مسائل و مشكلات اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی مردم با بیانی طنز همراه شنوندگان میشود و آیتم خانم شیر كوهی نیز با همین هدف از تاثیر مسائل جامعه به ویژه موضوعات اقتصادی روی رفتار مردم می گوید. خانم شیركوهی هر هر روز تحت تاثیر مسائل مختلف در جامعه رفتار متفاوتی با مشتریان دارد گاهی مهربان و شیرین و گاهی خشن، تند و عصبانی است.

عرب پوریان درباره سایر نقش هایش در این جنگ رادیویی گفت: «مینا» و «پریا» دو شخصیت دیگری هستند كه من بازی نقش آنها را برعهده دارم.

وی افزود: مینا دختر ساده ای است كه با برادرش در یك شركت كار میكند این آیتم تلاش می كند با نگاهی متفاوت از زاویه دید افراد ساده و خوش بین جامعه مسائل و مشكلات مردم در بخش اداری و محل كار را با زبان شیرین و طنازی به گوش مسئولان برساند.

بازیگر نقش پریا درباره این نقش توضیح دادف پریا دختر جوانی ساده لوحی است كه در خانواده آقا پرویز زندگی می كند و دوست دارد زودتر ازدواج كند ولی هرباربه خاطره ساده لوحی با مشكلاتی روبرو می شود و ازدواج او كنسل می شود،این آیتم مشكلات و معضلات اجتماعی خانواده ها و مشكلات جوانان برای ازدواج و تشكیل خانواده را نشان می دهد.

عرب پوریان در پایان درباره شخصیت های مختلف این جنگ رادیویی گفت: تمام شخصیت ها برای من دوست داشتنی هستندپف ولی شخصیت خانم شیر كوهی با لهجه یزدی برای بسیاری از شنوندگان جذاب است و وقتی می فهمند كه من اصالتاً جنوبی هستنم، بسیار تعجب می كنند چون همه فكر می‌كنند من یزدی هستم.

« شهر فرنگ» هر روز ساعت ۹ به كارگردانی ساجد قدوسیان، تهیه كنندگی احسان زارع و با حضور جمعی از بازیگران رادیویی پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.