Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 28496
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 31 مرداد 1400 - 16:21 |

«با اسکویی» رادیو به جشنواره ABU راه پیدا کرد

«با اسکویی» رادیو به جشنواره ABU راه پیدا کرد

در بخش برنامه‌های شخصیت محور رادیویی برنامه “با اسکویی” جزء آثار برگزیده جشنواره ABU شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از رادیو ورزش؛ رضا محمودی تهیه کننده برنامه “با اسکویی” در گفت و گویی تلفنی گفت: این برنامه سال گذشته با نویسندگی و تهیه کنندگی اینجانب و گویندگی مسعود اسکویی، در گروه تفریحات ورزشی به مدت ۳۰ دقیقه تولید شد. که در بخش برنامه‌های شخصیت محور رادیویی جزء آثار برگزیده جشنواره ABU شد.

وی با اشاره به بخش های مختلف برنامه افزود: در این برنامه به اخبار و حواشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، اقدامات ژاپنی ها در خصوص محیط زیست و استفاده بهینه از بازیافت مواد و به کارگیری آن در این رقابت‌ها، پخش صحبت‌های زنده یاد محمد علی اینانلو یکی از فعالان این حوزه درباره حفظ و نگهداری محیط زیست کشورمان، آیتم ویژه از زنده یاد جهان پهلوان تختی و بیان خاطراتی از این کشتی گیر و آخرین خبرها از دنیای ورزش پرداخته شد.

محمودی اظهار کرد: از دیگر قسمت های این برنامه می‌توان به صعود تیم ملی والیبال به المپیک به همراه لحظاتی از گزارش علی شاکری در دیدار ایران و چین، عدم صعود تیم فوتبال المپیک ایران به این رقابت‌ها، معرفی کتاب لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتین، اشاره کرد.

تهیه کننده برنامه با اسکویی در پایان یادآور شد: این برنامه تک قسمتی بود که برای جشنواره بین المللی ABU ساخته شد. آثار مختلفی به دفتر جشنواره ارسال و قرار شد پس از داوری بین المللیِ دیگر آثار، نتایج نهایی آن اعلام شود.

گفتنی است اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه موسوم به ABU با ۲۷۶ عضو از ۷۶ کشور جهان در چهار قاره و بیش از ۳ میلیارد مخاطب در کشور‌های مختلف، بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین تشکل رادیو تلویزیونی در جهان به شمار می‌رود. این اتحادیه از سال ۱۹۶۴ شروع به کار کرده و با هدف همکاری، هماهنگی، فعالیت‌های مشترک و رایزنی در حوزه‌های برنامه‌های، فنی، آموزشی، ورزشی، حقوقی و نیروی انسانی در میان اعضا برای تقویت و توسعه رادیو تلویزیون‌های منطقه آسیا و اقیانوسیه فعالیت می‌کند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.