Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29488
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 12 مهر 1400 - 12:42 |

«با عرشیان» ویژه برنامه رادیو تهران به مناسبت ۲۸ صفر

«با عرشیان» ویژه برنامه رادیو تهران به مناسبت ۲۸ صفر

همزمان با فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه«با عرشیان» از رادیو تهران تقدیم حضور مخاطبان می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ ویژه برنامه«با عرشیان» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که سه شنبه (۲۸ صفر) از ساعت ۱۰ تا ۱۴:۳۰ با گفتگوهای ویژه همراه مخاطبان است. ساناز باقری تهیه کننده برنامه ضمن اعلام این خبر گفت:«با عرشیان» برنامه ای ترکیبی و مجله ای با گفتگوهایی خاص متناسب این ایام تدارک دیده شده است. گفت وگو با کسانی که مسلمان شده اند از جمله احمد جونز از ایرلند، محمد عرب و دکتر زهرا اوبراتو از کشور رومانی دندانپزشک و…

وی افزود: در برنامه«با عرشیان» میهمانی از جنس و بوی قرآن خواهیم داشت؛ مرتضی باقری فرد، نویسنده و محقق با دنیایی از خاطرات ناب شنیدنی همراه مخاطبان است؛ باقری فرد در حجاز زندگی کرده است، ۴۰ سال قدم به قدم در محل زندگی پیامبر(ص) زندگی کرده و رفتار پیامبر(ص) را تکرار کرده است؛ مثلا همان جایی که پیامبر(ص) چوپانی می کرده مدت ۳ سال چوپانی کرده و به غار حرا رفته است و…

علاوه بر این؛ تلاوت قرآن و اذان با صدای استاد حمیدرضا احمدی وفا به صورت زنده پخش می شود، مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، ارتباط با کربلا، مشهد، قم و حرم شاه عبدالعظیم الحسنی که نسبش به امام حسن مجتبی(ع) برمی گرده و…. از دیگر بخش های ویژه برنامه با عرشیان است که از گروه اخلاق و زندگی شهروندی روی آنتن رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

ویژه برنامه«پارک شهر» رادیو تهران از ساعت ۶:۴۰، «تهران من» از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و ویژه برنامه ۲۸ صفر از ساعت ۱۹ تا ۲۰ و… تقدیم حضور مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.