Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 26286
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1400 - 0:27 |

بررسی چالش های حوزه اجتماعی در «افق روشن» رادیو سلامت

بررسی چالش های حوزه اجتماعی در «افق روشن» رادیو سلامت

برنامه “افق روشن” به تهیه کنندگی مرتضی میلانی به موضوعات و چالش های حوزه اجتماعی می پردازد و پاسخگوی مطالبات مردم در این حوزه است.

به گزارش هنرصدا، مرتضی میلانی، تهیه کننده درباره برنامه “افق روشن” توضیح داد: مخاطبان می توانند این برنامه را روزهای شنبه و دوشنبه به صورت زنده از رادیو اینترنتی و از اپلیکیشن ایران صدا ببینند و از رادیو سلامت هم بشنوند. در این دو روز ما به چالش های حوزه اجتماعی می پردازیم و از ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می شود.

وی ادامه داد: در این برنامه مستند گزارشی متناسب با موضوع مورد بحث داریم و گزارش مردمی از دیگر بخش های برنامه است که کارشناسان مختلف از نگاه شان به این موضوعات می پردازند. تلاش می کنیم مطالبات و نیازهای مردم را در این دو روز پاسخگو باشیم. همچنین در این دو روز با توجه به موضوع مورد بحث یک خبرنگار مختص حوزه خواهیم داشت و شنوندگان می توانند از زبان او شنونده موضوع باشند. به عنوان مثال اگر موضوع درباره اقتصاد سلامت است، خبرنگار اقتصادی خواهیم داشت و اگر درباره محیط زیست است میزبان خبرنگار اجتماعی هستیم.

میلانی با اشاره به روزهای چهارشنبه گفت: اما موضوع روزهای چهارشنبه متفاوت است و به بیانات مقام معظم رهبری می پردازیم. موضوعاتی که ایشان تاکید کردند و برای کشور لازم است، نگاه می کنیم که آیا عملیاتی شده اند و تا کجا پیشرفت داشته اند. در مجموع ما در برنامه افق روشن به مضامین گسترده اجتماعی می پردازیم از محیط زیست گرفته تا مشکلات شهری، جاده ها و …کارشناس مجری برنامه فاطمه شهبازی است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.