Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 20256
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو قرآن تاریخ انتشار : 16 مرداد 1399 - 1:24 |

برگزاری فصل جدید مسابقه «نفس‌های طلایی» در رادیو قرآن

برگزاری فصل جدید مسابقه «نفس‌های طلایی» در رادیو قرآن

مدیرگروه تلاوت رادیو قرآن از برگزاری فصل مسابقه «نفس‌های طلایی» با رویکردی جدید پس از ماه‌های محرم و صفر خبر داد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، تاکنون هفت دوره از مسابقه «نفس‌های طلایی» شبکه رادیویی قرآن برگزار شده و این مسابقه کاری از گروه تلاوت این شبکه رادیویی است که فصل اول از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد.

طی برگزاری این مسابقه قرآنی، هر یک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند دو تلاوت از اساتید برجسته و مشهور جهان اسلام را، که در هر دوره از مسابقه معرفی می‌شوند، انتخاب و ضمن اجرای آن به بهترین و نزدیک‌ترین شیوه، تلاوت خود را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.

در پایان هر مسابقه نیز شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب می‌شود.

محمدامین مهدوی، مدیر گروه تلاوت رادیو قرآن، با اشاره به نحوه اجرای این مسابقه قرآنی، اظهار کرد: فصل اول مسابقه نفس‌های طلایی آن تا پایان مردادماه خواهد بود و فصل دوم آن نیز با رویکردی جدید، پس از ایام ماه‌های محرم و صفر برگزار خواهد شد.

مهدوی ادامه داد: تنوع رشته‌ها، ساده‌سازی نحوه شرکت در مسابقه همچون انتخاب قطعه تقلیدی توسط خود شرکت‌کننده، تعریف رشته‌ای ویژه بانوان و … از جمله برنامه‌هایی است که برای فصل جدید مسابقه در نظر گرفته شده است.

مدیرگروه تلاوت رادیو قرآن تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که فصل دوم مسابقه را با تقویت نگرش و نگاه مخاطب به امر تقلید از الگوی مناسب و داشتن راهنما به عنوان دو رکن اساسی موفقیت در تلاوت برگزار کنیم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.