Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 291
  پرینتخانه » مجریان تاریخ انتشار : 29 شهریور 1393 - 14:28 |

بیوگرافی محمودرضا قدیریان

بیوگرافی محمودرضا قدیریان

محمود رضا قدیریان متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۹ درتهران است. در دانشگاه آزاد رشته کامپیوتر در گرایش نرم افزار خوانده است؛ گوینده و بازیگر موفق برنامه های رادیویی را نه تنها در رادیو بلکه درسریالهای تلویزیونی که نمونه آن سریال «به کجا چنین شتابان» و سریال «ستاره سهیل» در نقش اویس قرنی بود، می توان یافت. او از سال ۸۲ پا به عرصه رادیو گذاشت و در کنار آن با وارد شدن درعرصه تلویزیون و حضور در برنامه صندلی داغ، زمینه وارد شدن به عرصه بازیگری در تلویزیون را به دست آورد.

از سال ۸۲ به پیشنهاد استاد حمید منوچهری وارد رادیو شد كه در ابتدا با رادیو فرهنگ در بحث نمایشهای رادیویی و از سال ۸۳ نیز درعرصه گویندگی در رادیو جوان كارخود را ادامه داد و همزمان با آن، كار با شبكه های دیگر رادیویی را ازجمله نمایشهای رادیویی قرآن در موضوعات و قصص قرآنی، تجربه نمود.

وی از سال ۹۲ اجرای زنده برنامه تلویزیونی ساعت ۲۵ را به عهده دارد که  این برنامه هر شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به مدت  ۱۰۰  دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

برنامه ساعت ۲۵ با آیتم هایی همچون موسیقی فیلم، هوای تازه (معرفی صداهای نو،، آهنگسازان، ترانه سرایان و..)، ترانه های درخواستی، میهمانان حضوری در برنامه و … طراحی شده است .

برنامه موسیقی محور ساعت ۲۵ کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران  به تهیه کنندگی محمود مهدوی و اجرای محمود رضا قدیری از شبکه تهران پخش می‌شود.

محمودرضا قدیریان

محمودرضا قدیریان

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.