Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 39386
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 11 بهمن 1401 - 11:51 |

تهیه كننده طناز رادیو از «جشنواره زیر چتر لبخند» می گوید

تهیه كننده طناز رادیو از «جشنواره زیر چتر لبخند» می گوید

امیر عضد تهیه كننده برگزیده اولین دوره «جشنواره زیر چتر لبخند» نكاتی درباره راه های موفقیت در این جشنواره به شركت كنندگان ارائه كرد.

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، اسفند ماه سال گذشته طنازان ایرانی حرفه ای و هنرجو زیرچتر لبخند دراولین دوره جشنواره طنز و رادیوبه نام «زیر چتر لبخند» گرد هم آمدند و از بهترین آثار این هنرمندان تقدیر شد.
در این جشنواره جایزه بهترین برنامه كوتاه به امیر عضد تهیه كننده برنامه «عضد شو» از رادیو جوان تعلق گرفت، عضد در گفتگو با گزارشگر رادیو صبا درباره این جشنواره گفت: امروزه بسیاری از جوانان در آرزوی همكار با رسانه به ویژه صدا و سیما هستند كه به نظر من جشنواره ها بهترین و مطمئن ترین راه ورود به سازمان صدا و سیما است.
وی افزود: رادیو به عنوان عضوی از رسانه باید به روز و جوان پسند باشد و این با استفاده از شور و خلاقیت جوانانی حاصل می شود كه در این زمینه استعداد دارند و علاقه مند و تلاشگر در این زمینه هستند و جشنواره ها بهترین فرصت برای شناسایی و نمایش این خلاقیت و توانمندها است.
تهیه كننده طناز رادیو با طنازی درباره ورودش به سازمان صدا و سیما توضیح داد، من خودم بچه جشنواره هستم ، سال ۹۱ به جشنواره جوانه رادیو جوان اثر ارسال كردم و شایشه تقدیر شدم و یك دستگاه ضبط كننده صدا به عنوان هدیه جشنواره دریافت كردم و با این دستگاه گزارش ها و برنامه های بسیاری تولید كردم و بسیار خوشحالم كه موفق به دریافت این هدیه شدم.
عضد در ادامه از خاطرات برنامه سازی خود گفت: برایم بسیار لذت بخش بود وقتی برای اولین بار با استفاده از نرم افزار روی صدای خودم افكت گداشتم به نظر من هر كسی می تواند با استفاده از نرم افزارهای امروزی این لذت شیرین را تجربه كند، برای علاقه مندان این حرفه نرم افزار كاربردی Adobe Audition را پیشنهاد می كنم.
برنامه ساز رادیویی درباره ساخت اثر برای دومین جشنواره زیر چتر لبخند گفت: شركت كنندگان و علاقه مندان به طنز باید به دنبال ایده و تولید اثری باشند كه گوش داروان جشنواره تیز شود و بتواند آنها را قلقلك دهد، زیرا داوران جشنواره كار بسیار شنیده اند و خنداندن آنها با موضوعات تكراری سخت است شركت كنندگان باید به دنبال ایده های نو و تازه باشند.
امیر عضد جشنواره را فرصتی برای ورود علاقه مندان به رسانه دانست و گفت: جوانان زیادی امروز علاقمند كار دررسانه به ویژه صدا و سیما هستند و ورد از طریق جشنواره بهترین راه برای رسیدن به این آرزو است، كسانی كه علاقه دارند با رادیو همكاری داشته باشند باید به صورت مستمر به دنبال جشنواره ها باشند و با عشق به تولید اثر بپردازند تا بلاخره یك جا كار آنها دیده می شود و استعداد آنها كشف می شود.
گفتنی است، دومین دور جشنواره «زیر چتر لبخند» از سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ با اعلام فراخوان شروع به دریافت آثار كلیه علاقه مندان به تولید آثار صوتی طنز كرده ، كه دریافت آثار حداكثر تا ۲۰ بهمن ادامه خواهد داشت و آثار منتخب از رادیو صبا و شكبه اینترنتی كتاب پخش خواهد شد.

گفتنی است آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره «زیر چتر لبخند» ۱۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.