Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 35126
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 07 تیر 1401 - 18:11 |

جشنواره ملی قرآنی «آرام جان» با اجرای کاظم احمدزاده روی آنتن می‌رود

جشنواره ملی قرآنی «آرام جان» با اجرای کاظم احمدزاده روی آنتن می‌رود

جشنواره ملی قرآنی «آرام جان» در تابستان ۱۴۰۱ با هدف ترویج فرهنگ و هنر قرآنی، معرفی استعدادها و تقدیر از استادان و فعالان قرآنی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جشنواره ملی قرآنی «آرام جان» در تابستان ۱۴۰۱ با هدف ترویج فرهنگ و هنر قرآنی، معرفی استعدادها و تقدیر از اساتید و فعالان قرآنی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

«آرام جان» به تهیه کنندگی مسلم کوهی و با اجرای کاظم احمدزاده از ۱۰ تیر هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

این برنامه به صورت میدانی با حضور اقشار مختلف مردم در اماکن عمومی شهرها از جمله مساجد، امامزادگان و بوستان‌ها شامل بخش‌های متنوع تلاوت قران کریم، گفت‌وگو با نمایندگان ولی فقیه و معرفی استادان پیشکسوت، قاریان، حافظان و نخبگان قرآنی از استان‌های البرز، قزوین، زنجان، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، اصفهان، کردستان، مرکزی، قم، تهران، مازندران، سمنان، گلستان و خراسان رضوی خواهد بود.

این جشنواره در استان‌های مرزی، با هدف ایجاد پیوند و تحکیم وحدت بین شیعیان و اهل‌سنت اجرا خواهد شد.

جشنواره «آرام جان» در طول ایام برگزاری، هر روز ساعت ۱۸ الی ۱۹:۱۵ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد و اختتامیه جشنواره در مشهد مقدس خواهد بود.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.