Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 29440
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 11 مهر 1400 - 16:53 |

درمانگاه مهر در رادیو

درمانگاه مهر در رادیو

برنامه خونه زندگی با رویکرد تحکیم بنیان خانواده و با محوریت آموزش مهارت های زندگی و همسرداری هر روز زنده از رادیو پخش می شود که شامل آیتم های درمانگاه مهر، کتابخانه و … است.

سارا شریفی، یکی از تهیه کنندگان برنامه خونه زندگی در این باره به جام جم می گوید: برنامه خونه زندگی به تهیه کنندگی من و مسعود حسنی پخش می شود. این برنامه با رویکرد تحکیم بنیان خانواده از رادیو سلامت پخش می شود و تلاش دارد تا به دور از شعارزدگی پیام های صحیح را در قالب بازی و نمایش به مخاطبان ارائه بدهد.

وی ادامه می دهد: این برنامه با ساختار نمایشی و با رویکرد ارشادی، تربیتی و آموزشی و با هدف تحکیم بنیان خانواده و با محوریت موضوعی آموزش مهارتهای زندگی، همسرداری، فرزندپروری، مدیریت اقتصاد خانواده، و فرزندآوری به صورت زنده هر روز به غیر از جمعه ها از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تهیه و پخش می شود که موثرترین فرد در این برنامه گروه بازیگری است که شامل مسعود خواجه وند، محیا اسناوندی، سعیده فرضی و محمد احدی است. برنامه شامل آیتم های متنوع از جمله درمانگاه مهر (پرسش و پاسخ پزشکی مردم)، کتابخانه (معرفی کتاب)، نکات زندگی سالم، آشپزخانه، دکوراسیون و نکات خانه داری است.

این تهیه کننده می افزاید: در روزهای آتی به موضوعاتی همچون تعامل بین مربیان و والدین چه تاثیری بر تربیت فرزندان دارد؟ آیا روان زخم ها بر روابط اعضای خانواده تاثیر دارد؟ شادی و صمیمت در خانواده و … می پردازیم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.