Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 34444
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو اقتصاد تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1401 - 18:32 |

«دکتر کتاب» به بهترین فایل صوتی کتابخوانی هدیه می دهد

«دکتر کتاب» به بهترین فایل صوتی کتابخوانی هدیه می دهد

رادیو اقتصاد در برنامه «دکتر کتاب» به بهترین فایل صوتی کتابخوانی هدیه ای ارزنده اهداء خواهد کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ، برنامه «دکتر کتاب» که به صورت مستقیم از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب پخش می‌شود، با راه اندازی پویش یک شنونده یک کتاب، مخاطبان را ترغیب می‌کند که آخرین کتاب و بهترین کتابی را که مطالعه کرده اند در قالب یک فایل صوتی ۱ تا ۳ دقیقه ای برای برنامه بازخوانی و ارسال کنند و در آخرین روز کاری نمایشگاه نیز هدیه ای ارزنده به بهترین کتابخوان اهداء خواهد کرد .

مهم ترین رویکرد برنامه «دکتر کتاب» توجه به جنبه‌های اقتصادی حوزه کتاب است و نگاه ویژه ای نیز به رونق کسب و کار صنعت چاپ و نشر دارد.

صنعت چاپ و نشر که با ظهور بیماری کرونا در ۲ سال گذشته به مرحله ورشکستگی رسیده بود با برپایی این رویداد مهم جانی تازه به خود گرفت و در این برنامه سعی می‌شود در گفتگو با مسئولان و دست اندرکاران نمایشگاه، اقدامات صورت گرفته برای ایجاد شرایط مناسب برای ناشران بررسی شود.

بررسی چالش ها و مشکلات پیش روی ناشران و خریداران کتاب از دیگر موارد قابل بررسی این برنامه است که با حضور مسئولان وارائه راهکارهای حل آن انجام می‌شود .

از دیگر قسمت های جذاب این برنامه می توان به آموزش سواد اقتصادی به کودکان با کتاب اشاره کرد که در قالب میز گرد با حضور ناشران داخلی و خارجی مطرح کشور در حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

بررسی دلایل مشکلات اقتصادی نویسندگان در حوزه‌های بیمه و صندوق های اعتباری، نقش کتاب در افزایش سواد اقتصادی جامعه، راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت چاپ و دلایل تعطیلی برخی از انتشارات از دیگر آیتم های این برنامه است.

برنامه «دکتر کتاب» به تهیه کنندگی و نویسندگی پویان امینان، گویندگی ژاله اکبری و کارشناسی علی دهقان زاده از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۶:۰۵ به روی آنتن می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.