Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 39331
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 08 بهمن 1401 - 20:13 |

دیالوگ های ماندگار «کلاه قرمزی و سروناز» در رادیو صبا

دیالوگ های ماندگار  «کلاه قرمزی و سروناز» در رادیو صبا

برنامه «به توان هفت» دیالوگ های ماندگار فیلم خاطره انگیز کلاه قرمزی و سروناز را تقدیم مخاطبان می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه فرهنگی «به توان هفت» که با محوریت روایت داستان‌های عامیانه همراه سکانس هایی از فیلم های جذاب تقدیم مخاطبان می‌شود. این برنامه روز یکشنبه نهم بهمن با موضوع دوست بچگی سکانس هایی از فیلم خاطره انگیز کلاه قرمزی و سروناز راهی آنتن می‌شود، در این برنامه دیالوگ های ماندگار این فیلم سینمایی تقدیم مخاطبان می‌شود.
فیلم کلاس هنرپیشگی در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است. این فیلم در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. داستان این فیلم درباره خانواده ای است که گران شدن سکه و ارث و میراث، تبدیل به مهمترین دغدغه زندگی شان شده است و صمیمیت و احترام به یکدیگر را از خاطر برده اند. از طرف دیگر «کلاس هنرپیشگی» داستان یک عشق مثلثی را روایت می‌کند که یک ضلع این مثلث پسری عاشق پیشه اما بی پول و ضلع دیگرش مردی ثروتمند که هر دو خواهان رسیدن به عشق مشترکشان هستند…
«به توان هفت» در کنار پخش فیلم بخش هایی از کتاب های جذاب را به روایت امیرحسین مدرس تقدیم شنوندگان می‌کند، این برنامه روز یک شنبه بخش هایی از کتاب لبخند بی لهجه اثر فیروزه (دوما) جزایری را تقدیم مخاطبان می‌کند.
فیروزه جزایری در این کتاب گوشه‌های جذابی از فرهنگ ایرانی و را به نمایش گذاشته است که شاید در حالت عادی به آن‌ها اهمیت نمی‌دهیم. بخش‌هایی از ماجراها داستان‌هایی از ترکیب شدن فرهنگ آمریکایی با فرهنگ ایرانی را بیان می‌کند که لحظات جالبی را پدید آورده است. این کتاب مجموعه خاطرات جدا از هم است که با کنار هم گذاشتنشان می‌توانید تصویری بامزه از نسخه‌های ایرانی و آمریکایی خانواده‌ی جزایری به دست آورید و البته نکات فرهنگی‌ جالبی را هم دریابید که شاید ارزش فکر کردن داشته باشند.
«به توان هفت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۲:۳۰ به تهیه کنندگی مژگان فرزین و اجرا امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.