Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 26964
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 19 خرداد 1400 - 0:33 |

رادیو سلامت پویش #با ماسک رای میدهیم را راه اندازی کرد

رادیو سلامت پویش #با ماسک رای میدهیم را راه اندازی کرد

مدیر رادیو سلامت با اشاره به برگزاری پویش #با ماسک رای میدهیم تاکید کرد: در زيست كرونا مسئوليت  اجتماعي را در خصوص انتخابات حداكثري انجام مي دهيم با توجه به اينكه پویش های این شبکه با اقبال مردمی رو به رو شده است، در تازه ترین اقدام، پویش #با ماسک رای میدهیم را راه اندازی کرده ایم.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامتف دکتر صدیقه اعتمادسعید، مدیر رادیو سلامت درباره برگزاری پویش #با ماسک رای میدهیم در رادیو سلامت توضیح می دهد: حقي که در همه جوامع و مکاتب بشري به عنوان فضيلت و ارزش شناخته مي‌شود و با عناويني همچون «حق انتخابگري»، «حق مشارکت در تعيين سرنوشت» و … شناخته مي‌شود، از  ويژگي هاي اين حق اين است که صاحب حق بايد از آن دفاع کرده و در پي احقاق و عملي ساختن و يا به اصطلاحي علمي‌تر «استيفا» آن باشد يعني بايد تمام حق خود را مطالبه کند، بر اين اساس مشارکت در انتخابات  گامي در راستاي مطالبه و دفاع از حق مسلمي است که هر ايراني دارد و به همين دليل براي مشارکت در انتخابات ضرورتي وجود دارد که باعث مي‌شود ضمن حفظ سلامتي در سرنوشت كشور مشاركت فعال داشته باشيم .مسلماً مردم باید تصمیم بزرگی بگیرند و سرنوشت شان را تعیین کنند. حال ممکن است به خاطر کرونا نگرانی هایی داشته باشند که ما با راه اندازی پویش #با ماسک رای میدهیم و پخش برنامه هایی مرتبط با این موضوع تلاش داریم پاسخگوی نگرانی های مردم در این باره باشیم.

وی ادامه می دهد: مردم می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی پای صندوق های رای حاضر شوند و بدون آنکه سلامتی شان به خطر بیفتد در این تصمیم بزرگ کشوری، مشارکت گسترده داشته باشند. رادیو سلامت هم به عنوان یک مرجع صحیح در این حوزه همراه و همگام با مردم حضور دارد. ضمن اینکه دوستان علاقه مند می توانند مثل گذشته که  رادیو سلامت را در برپایی پویش های متفاوت همراهی کرده بودند، باری دیگر تعامل خوبی برقرار کنند و با پیوستن به این پویش، عکس هایی مرتبط را به شماره ۰۹۰۵۳۹۷۵۷۴۰ ارسال کنند.

مدیر رادیو سلامت عنوان کرد: در پویش های گذشته شاهد ذوق هنری و خلاقیت های مردمی بودیم و امیدواریم در این پویش هم با عکس های خلاقانه ما را در این امر همراهی کنند. حتی پیشنهادهایشان را می توانند برایمان پیامک کنند. همچنین ویژه برنامه رادیو سلامت در ایام انتخابات با نام “در مسیر انتخاب” پخش می شود که از تولیدات گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که در قالب آیتم های متنوع به دستاوردهای ۴۰ ساله نظام سلامت می پردازد. شنوندگان با شنیدن این برنامه می توانند با ایده آل های یک نظام سلامت مطلوب اَشنا شوند. ایده آل هایی که انتظار داریم رییس جمهور آینده برای تحقق آن ها برنامه ریزی و تلاش کند.

پویش #با ماسک رای میدهیم به همت گروه فضای مجازی رادیو سلامت برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.