Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 6300
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 11 تیر 1397 - 12:18 |

رشیدپور با «حالا خورشید» به تلویزیون بازمی‌گردد

رشیدپور با «حالا خورشید» به تلویزیون بازمی‌گردد

فصل جدید برنامه‌ صبح‌گاهی «حالا خورشید» با اجرا و تهیه‌کنندگی رضا رشیدپور پس از وقفه‌ای چند ماهه از پنج‌شنبه (۱۴ تیر ماه) روی‌ آنتن می‌رود.

رضا رشیدپور- هنرصدا

فصل جدید «حالا خورشید» که قرار بود پس از ایام رمضان به روی آنتن برود، بعد از وقفه‌ای و به دلیل تاثیر مسابقات جام جهانی از روز پنج‌شنبه به روی آنتن خواهد رفت.

ناصر کریمان ـ مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما ـ پیش از این در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره فصل جدید «حالا خورشید» و تغییراتی که خواهد داشت، گفته بود: این برنامه جدید خواهد شد. مقدمات ساخت دکور این برنامه در ایام رمضان آغاز خواهد شد. حالا خورشید در ماه رمضان به روی آنتن نمی‌رود اما پس از آن با دکور، ساختار و آیتم‌های جدیدی به تلویزیون برمی‌گردد و پس از ماه مبارک رمضان با شکل جدیدی برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» را خواهیم داشت.

رضا رشیدپور نیز که پس از سال‌ها دوری از تلویزیون با برنامه‌ «حالا خورشید» به این رسانه بازگشت، درباره‌ این برنامه‌ و محتوای آن اظهار کرده بود: هر کس وارد استودیوی رضا رشیدپور می‌شود پیش‌زمینه‌ای از چالش را در ذهنش دارد. «حالا خورشید» نیز خالی از چالش نیست؛ البته بیشتر برنامه‌ای شفاف است که با برنامه «شب شیشه‌ای» شباهت دارد. ما در این برنامه با مردم روراست هستیم و مشکلات و رویدادها را به صورت شفاف مطرح می‌کنیم.

«حالا خورشید» یک مجله صبحگاهی به تهیه‌کنندگی و اجرای رضا رشیدپور و با زمینه اجتماعی و فضایی شاد است که فصل اول آن سال گذشته از شبکه سه سیما پخش شد. این برنامه پیش از این شامل بخش‌های مختلف از جمله بررسی روزنامه‌های روز کشور، گفتگو با مهمان، چراغ زرد، بورس ایده، بیلبورد (ابرنما) و … بود.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.