Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 37389
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 10 آبان 1401 - 10:50 |

«روح یک زن» در رادیو صبا شنیدنی می‌شود

«روح یک زن» در رادیو صبا شنیدنی می‌شود

رادیو صبا در برنامه «به توان هفت» بخش هایی از کتاب روح یک زن را برای مخاطبان روایت می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «به توان هفت» عنوان یک برنامه فرهنگی است، که با شروع فصل پاییز از رادیو صبا پخش می‌شود. این برنامه با محوریت روایت و قصه گویی با موضوع فرهنگ عامه با اجرای امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می‌شود.

«به توان هفت» با شعار زندگی را به توان هفت برسان در روزهای پاییزی به ورق زدن دنیای ادبیات و سینما در کنار زندگی می‌پردازد. روایت داستان‌های شنیدنی از کتاب های جالب در کنار پخش دیالوگ های فیلم ها این برنامه را جالب کرده است. روز چهارشنبه ۱۱ آبان این برنامه با عنوان موضوعی یک زندگی ساده بخش هایی از کتاب «روح یک زن» به نویسندگی ایزابل آلنده را برای مخاطبان می خواند.

روح یک زن شرح حال ایزابل آلنده، این نویسنده نامدار، است. ترکیبی از خاطرات، مرامنامه و بیانیه فلسفی زندگی ایزابل آلنده. روایت آنچه او را طی هفت دهه سرپا نگاه داشته و تبدیل به یکی از مطرح‌ترین نویسندگان زن دنیا کرده است. تأملی پرشور و الهام‌بخش درباره مفهوم زن بودن. آلنده این کتاب را در دوره همه‌گیری کرونا و با استفاده از فرصت قرنطینه نوشته است. در بخش دیگری از این برنامه دیالوگ های شنیدنی از فیلم «به همین سادگی» برای مخاطبان پخش می‌شود.به همین سادگی فیلمی درام، خانوادگی با هنرنمایی هنگامه قاضیانی، مهران کاشانی، صفا آقاجانی، نیره فراهانی، هاله هماپور به نویسندگی شادمهر راستین و رضا میرکریمی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی محصول سال ۱۳۸۶ کشور ایران است.

«به توان هفت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۳:۳۰ به تهیه کنندگی مژگان فرزین و اجرای امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می‌شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.