Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29702
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 20 مهر 1400 - 15:26 |

صداپیشه هاچ زنبورعسل، به «کوی نشاط» رادیو می پیوندد

صداپیشه هاچ زنبورعسل، به «کوی نشاط» رادیو می پیوندد

ناهید امیریان  در سری جدید برنامه «کوی نشاط» حضور دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، ندا حاجی اسماعیلی تهیه کننده «کوی نشاط» با  اعلام  این خبر  گفت: در فصل جدید طراحی محتوایی و اصولی برای محله «کوی نشاط» انجام شده و امیدوارم با این طراحی «کوی نشاط »به همان نقطه ای که انتظار میرود برسد، در ضمن شخصیت های  جدیدی به برنامه اضافه شدند که محلیت کوی نشاط را پررنگ تر نشان دهند .

حاجی اسماعیلی همچنین از اضافه شدن ناهید امیریان از بزرگان دوبلاژ و صداپیشه پیشکسوتی که همگی با صدایشان خاطره داریم، خبر داد.

وی افزود:  حضور اساتید دوبلاژ در رادیو نقطه اوجی دوباره برای برنامه سازی و نمایش است .

تهیه  کننده برنامه «کوی نشاط» در ادامه  از حضور احمدرضا موسوی از مجریان تلویزیون نیز قدردانی کرد و گفت:  احمدرضا موسوی جوانی با استعداد است که حضورش در تیم کوی نشاط ارزشمند است .

در ادامه شاهرخ باقری نژاد کارگردان «کوی نشاط» هم با اشاره به طراحی محتوایی و پربارسازی متن ها به لحاظ کیفی از پیوستن بازیگر دیگری به مجموعه کوی نشاط خبر داد .

امید ماهر از بازیگران خوب سینما تلویزیون وتئاتر  خوشبختانه به تیم ما پیوستند و حضور چنین جوانان با استعدادی در حوزه طنز در رادیو افتخاری محسوب میشود

برنامه طنز و سرگرمی «کوی نشاط»  در اولین پنج شنبه از ماه ربیع الاول، ۲۲ مهر ماه ساعت ۹:۰۰  صبح از رادیو ایران پخش می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.