Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 36647
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 09 مهر 1401 - 10:44 |

صدای رزمندگان دفاع مقدس از دل خوزستان شنیده می‌شود

صدای رزمندگان دفاع مقدس از دل خوزستان شنیده می‌شود

پرویز جمالی تهیه‌كننده رادیو فرهنگ گفت: برنامه «صبح به وقت فرهنگ» به پاسخگویی برای مشكلات جانبازان و معرفی فیلم‌های دفاع مقدس می‌پردازد.

پرویز جمالی، تهیه‌كننده برنامه «صبح به وقت فرهنگ» درباره پخش این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس و همكاری مشترك رادیو فرهنگ با رادیو خوزستان گفت: این برنامه علاوه‌بر اینكه بخش‌های مختلفی را دربرمی‌گیرد، بخشی برای پاسخگویی به مشكلات جانبازان دارد. در برنامه «صبح به وقت فرهنگ» وصیت نامه شهید، معرفی فیلم‌های دفاع مقدس و … داریم.
پرویز جمالی ادامه داد: هر روز با یك سردار، رزمنده یا امدادگر دفاع مقدس گفت‌وگو می‌كنیم. همچنین، با خبرنگار یا گزارشگر هشت سال دفاع مقدس هم صحبت می‌كنیم. این برنامه از ۳۱ شهریور شده و تا ۷ مهر ادامه دارد. از ساعت ۶:۱۵ شروع می‌شود و تا ۷:۳۰ ادامه دارد. این برنامه كه با همكاری رادیو فرهنگ و خوزستان تهیه شده، به تهیه‌كنندگی من و آقای امید خسروی روی آنتن رادیو فرهنگ می‌شود.
تهیه‌كننده برنامه «صبح به وقت فرهنگ» با بیان اینكه مشكلات درمانی و مسكن جانبازان، مشكلات خانوادگی، مسائل مربوط به پرستاری را پیگیری كردیم، توضیح داد: مسئولان هم به ما قول‌هایی داده‌اند كه در طول برنامه از مسئولان این وعده‌ها را پیگیری می‌كنیم.
وی افزود: خوزستان یكی از مناطقی بود كه در زمان جنگ هشت ساله دفاع مقدس در دسترس هجوم دشمن بود و برای اولین‌بار است كه رادیو فرهنگ با همكاری صدای مركز خوزستان در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مشترك دارد.
سلمان اسكندری، مدیر گروه جامعه رادیو فرهنگ گفته بود، برنامه‌سازان ویژه برنامه صبحگاهی «صبح به وقت فرهنگ» در این اجرای مشترك علاوه بر كسب تجربه در این زمینه، می‌توانند حس و حال دفاع مقدس را با حضور در مكانی كه روزگاری شاهد رشادت رزمندگان بود، بهتر منعكس كنند.
اسكندری گفت: در این برنامه با برخی از چهره‌های هنری كه در دوران دفاع مقدس در صدا‌و‌سیما در قالب مجری، گزارشگر و خبرنگار در جبهه حضور داشتند، گفت‌وگو می‌شود و خاطرات آن‌ها از زبان خودشان شنیده می‌شود. این برنامه به‌طور زنده از مركز خوزستان روی موج اف‌ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.