Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 23256
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 26 آذر 1399 - 12:57 |

ماجرای دوپینگ در ورزش سنگ نوردی سریالی رادیویی شد

ماجرای دوپینگ در ورزش سنگ نوردی سریالی رادیویی شد

سریال رادیویی «برنده » با موضوع ماجرای دوپینگ در سنگ نوردی ، برای پخش از شبکه های رادیویی نمایش و ورزش آماده شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این سریال رادیویی به سفارش رادیو ورزش در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو آماده شده است که همزمان از رادیو نمایش و ورزش پخش می شود.

ژاله محمد علی تهیه کننده این مجموعه رادیویی گفت:سریال «برنده» به نویسندگی زهرا کولیوند وکارگردانی نازنین مهیمنی داستان سنگنوردان جوانی است که خود را برای مسابقات بین المللی آماده می کنند اما یکی از آنها که دوپینگ کرده نمونه آزمایش دوپینگ خود را با قهرمان داستان جابجا می کند و در پی آن اتفاقاتی رخ می دهد.

وی افزود: ویژگی تهیه کردن این کار در تولید آمبیانس سالنهای سنگنوردی بود واینکه فضا سازی این باشگاهها به جهت تک نفره بودن این ورزش  با دیگر ورزشها متفاوت هست و تماشاچیان این ورزش غالبا خود سنگنوردان هستند.

این تهیه کننده رادیویی در پایان تأکید کرد: موسیقی به کار برده شده در این نمایش کاملا ورزشی است.

سریال رادیویی «برنده » به نویسندگی زهرا کولیوند، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی نازنین مهیمنی ،افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی فریدون محرابی، مجید حمزه،سوسن مقصودلو،محمد شریفی مقدم، مسعود زنوزی راد، مهرخ افضلی،مونا صفی،امیر زنده دلان،امیر فرحان نیا،محمد رضا علی،محمد آقا محمدی و کامیار محبی از روز شنبه بیست و نهم آذر ماه ساعت ۸:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد به روی آنتن رادیو ورزش می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.