Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 35909
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 27 مرداد 1401 - 11:41 |

محك هوش و آگاهی با «چارك» رادیو صبا

محك هوش و آگاهی با «چارك» رادیو صبا

رادیو صبا در مسابقه چارك به سنجش و هوش و آگاهی مخاطبان می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «چارك» عنوان یكی از برنامه های جدید رادیو صبا است كه در قالب مسابقه تقدیم مخاطبان می شود. این برنامه با رویكرد افزایش سطح دانش و آگاهی مخاطبان روزهای پنجشنبه و جمعه راهی آنتن می شود.

نداحاجی اسماعیلی تهیه كننده این مسابقه گفت: مسابقات رادیویی از جذاب‌ترین برنامه‌های رادیویی هستند كه همیشه نظر تعداد زیادی از شنوندگان را به خود جلب می كند. مسابقه «چارك» محفلی برای محك زدن دانش و آگاهی مخاطبان در فضایی صمیمی است، كه در این مسابقه چهار شركت كننده به صورت حضوری شركت می كنند كه در بخش های مختلف با یك دیگر به رقابت می پردازند.
«با هوش، با اطلاع، با فرهنگ، بامشاهیر، با فیلم و بامهارت» نام بخش های مختلف این مسابقه است كه شركت كنندگان در هریك از این بخش ها به جمع آوری امتیازات می پردازند و در آخر فردی كه بیشترین امتیاز را دریافت كرد به عنوان برنده مسابقه معرفی می شود.

وی افزود: پركردن اوقات فراغت مخاطبان و ایجاد رقابت سالم در فضایی شاد و مفرح از رویكردهای این مسابقه رادیویی است. سوالات این مسابقه در حوزه های مختلف «هوش ، اطلاعات عمومی، فرهنگ و هنر، سیما و تلویزیون و مهارت» است كه هر سوال دارای ۱۰ امتیاز برای شركت كننده است.

حاجی اسماعیلی خاطر نشان كرد، علاقه مندان برای شركت در مسابقه به صورت حضوری در استودیو رادیو صبا می توانند كلمه «چارك را برای سامانه پیامكی رادیو صبا به شماره۳۰۰۰۰۱۰۵۵ ارسال نمایند.

«چارك» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۲ به تهیه كنندگی ندا حاجی اسماعیلی و اجرای زهرا مدبر و با هماهنگی پویا رضایی پور تقدیم مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.