Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29839
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 26 مهر 1400 - 13:20 |

«محور مهربانی» ویژه برنامه هفته وحدت

«محور مهربانی» ویژه برنامه هفته وحدت

پاسداشت مقام و عظمت پیامبر اکرم(ص)، هفته وحدت و تبیین محبت و مهربانی از اهداف اصلی برنامه«محور مهربانی»از رادیو تهران است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ رضا صفری، تهیه کننده ویژه برنامه هفته وحدت و همدلی از رادیو تهران گفت: ویژه برنامه«محور مهربانی» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که در قالب مجله رادیویی با موضوع هفته وحدت و با محور محبت و مهربانی پیامبر رحمت (ص) به مدت یک هفته از ساعت ۲۲ روی آنتن رادیو تهران می رود.

وی با اشاره به اهداف اصلی برنامه افزود: پاسداشت مقام و عظمت پیامبر اکرم(ص)، هفته وحدت و تبیین محبت و مهربانی از اهداف اصلی برنامه«محور مهربانی» است. با توجه به اتفاقات اخیر در دنیا، بخشی از برنامه درباره هتک حرمت پیامبر(ص) و به لزوم تبیین این نکته که اسلام دین محبت است، می پردازد.

به گفته این تهیه کننده؛ ویژه برنامه«محور مهربانی» همراه با آیتم های متنوعی تقدیم حضور مخاطبان می شود؛ همچون مرور اخلاق و آداب پیامبر اکرم(ص) از کتاب سنن النبی، قصه های مهربانی پیامبر عظیم ، روایت میلاد و عظمت های آن، تبیین جایگاه محبت در دین و مهربانی پیامبر اکرم(ص) برای تقریب مذاهب.

صفری با بیان دیگر بخش های برنامه افزود: روایت داستان هایی با موضوع میلاد پیامبر اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) است، بخشکارشناسی برنامه به مهربانی پیامبر، آثار و برکات ایشان اختصاص یافته است و در بخشی با عنوانسنن النبی سیره ، آداب و اخلاق پیامبر اسلام(ص) مرور می شود.

نویسنده و آیتم ساز رضا صفری، راوی مهدی رستمی و کارشناس مهدی امین فروغی عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند. 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.