Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 31096
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 16 آذر 1400 - 13:38 |

مدیریت زمان در «به وقت زندگی» رادیو

مدیریت زمان در «به وقت زندگی» رادیو

برنامه خانواده محوربه وقت زندگی با موضوع مدیرت زمان راهی آنتن صبا می‌شود

شاید خیلی از مواقع این جملات را شنیده یا بیان کرده باشید که وقت نمیکنم، وقت ندارم، سرم خیلی شلوغه و نمیرسم! این موارد جملاتی هستند که معمولاً وقتی نمی توانیم زمان و کارهای خود را به خوبی مدیریت کنیم بیان می کنیم. سوال مهمی که در اینجا پیش می آید این است که تمام افراد تنها ۲۴ ساعت در طول شبانه روز زمان دارند، اما چه اتفاقی می افتد که برخی همیشه به بهترین شکل ممکن کارهای خود را به پایان رسانده و بعضی دیگر دائماً سردرگم در میان فعالیت های مختلف هستند؟ قطعاً پاسخ این سوال چیزی به جز مدیریت زمان صحیح نخواهد بود.

روز چهارشنبه ۱۷ آذر برنامه «به وقت زندگی» در رادیو با قصد دارد به این موضوع بپردازد و با بهترین نکات مدیریت زمان در بخش های مختلف زندگی مخاطبان را آشنا کند.

در این برنامه با آتیم های متنوع به این تاکید می شود که مدیریت زمان، یعنی زمان خود را به‌طور مؤثر به فعالیت‌های مناسب اختصاص دهیم. مدیریت مؤثر زمان، به افراد اجازه می‌دهد تا بر اساس اولویت‌های خود، فاصله‌های زمانی خاصی را به فعالیت‌های خاصی اختصاص دهند. به‌عبارت دیگر، اینکه چگونه زمان را مدیریت کنیم یعنی اینکه از وقت خود، به بهترین شکل استفاده کنیم، زیرا وقت همیشه محدود است

«به وقت زندگی » با نگاهی متفاوت و با كارشناسی دکتر پگاه بیگری روانشاس و مشاوره خانواده راهکارهایی برای مدیرت زمان در زندگی ارائه می شود.

این برنامه خانواده محور هر روز از شنبه تا چهارشنبه به تهیه كنندگی و نویسندگی نسیم صباغان و با اجرای آسیه گرجی ساعت ۱۰ به صورت زنده صبح تقدیم مخاطبان می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.