Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 39334
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 09 بهمن 1401 - 0:27 |

مرور تجارب زندگی در «صبح صبا» رادیو

مرور تجارب زندگی در «صبح صبا» رادیو

برنامه زنده صبح صبا با موضوع اهمیت و نقش تجربه در زندگی راهی آنتن می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، مجله رادیویی «صبح صبا» كه هر روز در اولین ساعات روز همراه مخاطبان می شود با نگاهی متفاوت اخبار و رویدادهای روز ایران و جهان را به اطلاع مخاطبان می رساند.
این برنامه در كنار اطلاع رسانی با نگاهی متفاوت به مسائل روز جامعه می پردازد، اولین ساعات روز بهترین زمان برای ارائه نكات كاربردی زندگی در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.
«صبح صبا» روز یكشنبه با عنوان موضوعی درس عبرت مخاطبان را به تجربه اندوزی در زمینه های مختلف زندگی دعوت می كند، این برنامه در قالب آیتم های متنوع با نگاهی طنز به مخاطبان تاكید می كند كه كسب تجربه و تجربه اندوزی از جمله راه هایی است كه می بایست برای رسیدن به موفقیت طی نمود،تجربه غیر از علم است زیرا كه انسان تجربه را با تمرین و ممارست بدست می آورد، تجربه به انسان قدرت و توانایی بیشتری در تصرف و اداره امور می دهد كشاورز با تجربه در زراعت پنبه به مراتب بهتر از كسی است كه در این زمینه تجربه ای ندارد.

مخاطبان می‌توانند با ارسال پیامك به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ یا تماس با شماره۲۲۶۵۳۰۴۳ با این برنامه در تعامل باشند و خاطرات و تجربه های خود را درباره این موضوع بیان كنند.
برنامه «صبح صبا» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ دقیقه به تهیه كنندگی امیر اكبری و اجرای مهبد قناعت پیشه همراه شنوندگان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.