Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 20360
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو پیام تاریخ انتشار : 22 مرداد 1399 - 12:43 |

مریم نشیبا مهمان «پرنیان صدا» می شود

مریم نشیبا مهمان «پرنیان صدا» می شود

رادیو پیام این هفته در “پرنیان صدا”میزبان مریم نشیبی آموزگار و گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی پیام، برنامه «پرنیان صدا» برنامه ای است برای دعوت از رادیو دوستان به یک مهمانی خاطره انگیز از طریق انتخاب بهترین بسته های شنیداری که در طی سال ها از رادیو اجرا و پخش شده است. رادیو پیام در این دیدار و قرار هفتگی برای پذیرایی از مخاطبانش کمیاب ترین و خاطره انگیزترین صداها و برنامه‌های رادیویی را پخش می کند.
مهمان ویژه این هفته پرنیان صدا مریم نشیبا گوینده پیشکسوت رادیو خواهدبود. نَشیبا متولد ۱۳۲۵ در تهران آموزگار و گوینده رادیو و تلویزیون است وی دارای لیسانس جغرافیای اقتصادی از سال ۱۳۵۱ تا سال ۱۳۷۴ دبیر دبیرستان بوده و کار گویندگی در رادیو و تلویزیون را از ابتدای سال ۱۳۵۷ آغاز کرده و صرف نظر از یک وقفه پنج ساله ، تاکنون ادامه داده است. از سال ۱۳۷۴، پس از بازنشستگی از آموزش و پرورش ، عمده فعالیت خود را بر گویندگی معطوف ساخته است ادامۀ مطلب را از زبان خود ایشان در پرنیان صدا بشنوید.
پرنیان صدا از بخش های متنوع وجذاب مسابقه ، معرفی و گفتگو با پیشکسوتان رادیو ،پخش موسیقی های نوستالوژیک و… تشکیل شده است. که جمعه شبها ازساعت ۲۲ الی ۲ بامدادبصورت زنده با اجرا وگویندگی سعید توکل به روی آنتن می رود.
گفتنی است همزمان با پخش زنده “پرنیان صدا” از بخش شبانگاهی رادیوپیام این برنامه ازطریق سایت رادیو پیام و اپلیکیشن ایرانصدا بصورت زنده و تصویری پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.