Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 18270
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1399 - 0:44 |

معلمان؛ صبوران بی‌ادعا و وارثان پیغمبران

معلمان؛ صبوران بی‌ادعا و وارثان پیغمبران

شبکه رادیویی گفت‌وگو با فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم، برنامه «گفت‌وگوی روز» را روی آنتن می‌برد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه«گفت‌وگوی روز» به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم، ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت به ترتیب ساعت ۱۲ و ۱۷:۲۰ از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود. دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مطهری بزرگ معلمی است که در طول زندگی با برکت خود، با بهره‌گیری از دیدگاه اسلامی و نگاه عمیق به جامعه و آنچه که جامعه اسلامی‌ به آن نیازمند است، آثار مکتوب ارزشمند بسیاری از خود برجای گذشت. نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش‌آموزان بسیار مهم جلوه می‌کند. چرا که معلمان جامعه، انسان‌سازان نسل بعدی‌اند، لذا نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی(ره) همچون نقش انبیاء برای مردم است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ با ویژه برنامه«گفت‌وگوی روز» و دیگر برنامه‌های رادیو گفت‌وگو همراه باشند.

به اشتراک بگذارید
  1. سلام ، فرارسیدن روز معلم رو اول به خودم و سپس به همکاران نازنینم معلمان صبورو بی ادعا تبریک عرض میکنم . معلم وارث پیغمبراست . میدونم چون که مهربانی ، خوشرویی ، خوش اخلاقی معلم همچون مهربانی ، خوش اخلاقی و خوش رویی پیامبر است .مطمئنم‌

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.