Saturday, 24 May , 2025
امروز : شنبه, ۳ خرداد , ۱۴۰۴ - 27 ذو القعدة 1446
شناسه خبر : 56137
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1404 - 9:49 |

نقش ضرب‌المثل‌ در سیاست و تبلیغات در «زیر زبونی» رادیو صبا

نقش ضرب‌المثل‌ در سیاست و تبلیغات در «زیر زبونی» رادیو صبا

برنامه «زیر زبونی» روز شنبه ۲۰ اردیبهشت به بررسی نقش ضرب‌المثل‌ها در سیاست و تبلیغات اختصاص یافته است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه ویژه‌ای از سری برنامه‌های «زیر زبونی» در روز شنبه ۲۰ اردیبهشت پخش می‌شود. این برنامه به تحلیل تأثیر ضرب‌المثل‌ها در عرصه سیاست و تبلیغات می‌پردازد و به بررسی چگونگی استفاده از این عبارات در شكل‌دهی به افكار عمومی و تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری‌ها خواهد پرداخت.

در این قسمت، شنوندگان با ابعاد مختلف كاربرد ضرب‌المثل‌ها در سیاست و تبلیغات آشنا می‌شوند و به بررسی چگونگی تأثیر این عبارات بر رفتار و نگرش جامعه می‌پردازند. همچنین، برنامه به تحلیل نمونه‌های موفق و ناموفق استفاده از ضرب‌المثل‌ها در كمپین‌های تبلیغاتی و سیاسی خواهد پرداخت.

این برنامه با فضایی جذاب و آموزنده، تلاش دارد تا مخاطبان را به تفكر درباره تأثیرات زبان و ادبیات بر سیاست و تبلیغات ترغیب كند و نشان دهد كه چگونه ضرب‌المثل‌ها می‌توانند به عنوان ابزاری مؤثر در ارتباطات اجتماعی و سیاسی عمل كنند.

برنامه «زیر زبونی» به تهیه‌كنندگی صادق مهرانی، در روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۰:۴۵ بر روی موج اف ام، ردیف ۱۰۵/۵ مگاهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.