Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 5923
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو آوا, رادیو پیام تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1397 - 11:18 |

ويژه برنامه هاي شبكه راديويي پيام و آوا در ماه مبارك رمضان

ويژه برنامه هاي شبكه راديويي پيام و آوا در ماه مبارك رمضان

شبكه هاي راديويي پيام و آوا در لحظات ناب افطار و سحر مخاطبان روز دار و شب زنده دار خود را همراهي مي كنند.

ماه رمضان-رادیو-هنر صدا

به گزارش هنر صدا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي،شبكه راديويي پيام و آوا همزمان با فرارسيدن ماه مبارك رمضان، ماه نزول قرآن با توليد و پخش ويژه برنامه هايي در لحظات ناب افطار و سحر مخاطبان روزدار را همراهي مي كنند.

شبكه راديويي پيام با دو ويژه برنامه سحرگاهي و افطاري خود به مدت ۴۵ دقيقه با پخش حكايات، قرآن و ادعيه، احاديث، آيات، متون ادبي و كلام بزرگان در خصوص ماه مبارك رمضان، آداب و رسوم و مراسم ماه مبارك رمضان در ايران، وحدت مسلمانان ، نكات مهم در شيوه تغذيه و روزه داري در كنار روزه داران خواهد بود .

اين شبكه در ماه مبارك رمضان ضمن تمركز بيشتر در پخش ترانه ها و تصنيف هايي با مضامين عرفاني و مذهبي، با تاكيد بر نكات لازم درحوزه مسائل احكام، رفتارهاي اجتماعي و نكات روزمره يك فرد روزه دار و رويكرد ويژه به موضوع حق الناس بصورت توليد داستان هاي كوتاه در قالب (داستانك) اطلاع رساني لازم را خواهد داشت.

هر آيه يك پيام، توليد psa با صداي هاي مردمي  با موضوع حق الناس ، سبك زندگي قرآني ، سلامت و تغذيه سالم در ماه مبارك رمضان و تشويق مردم براي كمك به همنوعان با اهداي خون در بخش هاي مختلف پخش در قالب متن ،موسيقي و … از ديگر پيش بيني هاي راديو پيام براي ماه رمضان است.

همچنين با تهيه و پخش ويژه برنامه هايي در شبهاي بافضيلت قدر و شهادت حضرت علي (ع)  بنابر شرح وظايف و ماموريت ها با استفاده از كارشناسان مذهبي براي بيان سيره و روش مولاي متقيان حضرت علي (ع) و پخش مداحي در كنار شب زنده داران و روزه داران خواهدبود.

در روز جهاني قدس نيز همكاران ما در شبكه راديويي پيام  همزمان با راهپيمايي روز جهاني قدس با پخش اخبار ،متن ،موسيقي و اطلاع رساني مخاطبان را همراهي مي كند.

راديو آوا نيز ضمن توليد و پخش ويژه برنامه سحر و افطار هركدام به مدت  دقيقه ۳۵ شامل موسيقي ، متن ، آواي  هاي عرفاني ،  قرآن و ترجمه، ادعيه،  دعاي فرج و نيايش  همراه مخاطبان اين راديو خواهدبود. راديو آوا در ايام و مناسبتهاي ماه مبارك رمضان، ضمن فضاسازي مناسب با برنامه اي در سالروز ارتحال حضرت امام (ره) ، ليالي قدر  و ايام سوگواري حضرت علي (ع) و روز جهاني قدس بصورت ويژه در قالب متن و موسيقي هاي مناسب همراه مخاطبان خواهد بود.

هنرصدا /حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.