Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 20125
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 08 مرداد 1399 - 22:39 |

ویژه برنامه «با تو حالم خوبه» در دهه ولایت به روی آنتن رادیوجوان می‌رود+ فیلم

ویژه برنامه «با تو حالم خوبه» در دهه ولایت به روی آنتن رادیوجوان می‌رود+ فیلم

شبکه رادیویی جوان، حال و هوای شب‌های معنوی حرم امام رضا(ع) را چهارشنبه‌ شب‌ها به صورت زنده از مشهدالرضا برای رادیوجوانی‌ها روایت می‌کند

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط‌عمومی رادیوجوان، ویژه برنامه «با تو حالم خوبه» با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی چهارشنبه‌ شب‌ها از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۰:۰۰ به صورت زنده از صحن انقلاب حرم شریف ثامن الحجج، امام رضا علیه‌السلام به روی آنتن رادیوجوان می‌رود.

شایان ذکر است این ویژه برنامه در دهه ولایت (۹ تا ۱۸ مرداد) هر شب ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۰۰ به روی آنتن رادیوجوان می‌رود.
ترانه تیتراژ «با تو حالم خوبه» در شبکه رادیویی جوان و با همکاری آستان قدس رضوی با شعری از شاعر پرآوازه کشور، قاسم صرافان و به خوانندگی و آهنگسازی «رضا صنعتگر» تولید شده که امشب و در آستانه دهه ولایت رونمایی می‌شود.

از جمله روزهای وارده برای زیارت حضرت رضا(ع) چهارشنبه هر هفته است، چنان‌که اگر با خلوص نیت و معرفت نسبت به این امام همام همراه باشد، دارای پاداشی منحصر به فرد می‌باشد؛

در روزها و ماه‌های اخیر، جهت جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، بسیاری از مردم نمی‌توانند به مشهد مقدس سفر کنند؛ در این شرایط شبکه رادیویی جوان برآن شد تا هر هفته، چهارشنبه‌ها به این شهر سفر کند تا مخاطبان بتوانند از طریق امواج این ایستگاه رادیویی، امام رضا علیه السلام را زیارت نمایند.

از بخش‌های جذاب و شنیدنی این ارتباط زنده، برنامک «نجات یافتگان» است که با همکاری آستان قدس رضوی، یکی از بیمارانی که در حرم امام رضا (ع) شفا یافته‌است درباره داستان بیماری خود و حال و احوالش پس از بهبودی، با رادیوجوان گفتگو می‌کند.

یکی از قسمت‌های خاص برنامه، «گردشگری در حرم رضوی» ست که به معرفی بخش‌های مختلف حرم، موزه‌ها و نگارخانه‌ها، آشپزخانه حرم، چهره‌های بزرگ مدفون در جوار مضجع شریف حضرت و … می‌پردازد که برای مخاطبان این شبکه رادیویی جالب خواهد بود.

«پویش عکس سلفی» جوان‌ها و نوجوان‌ها با حرمین شریفین امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (علیها السلام) از بخش‌های پرطرفدار این برنامه است که هر روز شنوندگان از طریق فضای مجازی تصاویر خود را برای رادیو جوان ارسال می‌کنند تا با اسم خودشان در رادیونمای این ایستگاه رادیویی منتشر شود.

برنامه «با تو حالم خوبه» از جایگاه اختصاصی رادیوجوان واقع در صحن انقلاب، روبروی گنبد طلایی امام رضا(ع) به روی آنتن می‌رود تا حال و هوای جوان‌هایی که در صحن‌های حرم مطهر امام رئوف حضور دارند را گزارش کند.

شنوندگان این ایستگاه رادیویی همزمان می‌توانند از طریق پخش لایو اینستاگرام به نشانی @radiojavan.ir به صورت زنده بارگاه امام رضا علیه‌السلام را زیارت کنند.

گفتنی است، «سیروس رجبی» و «مجتبی حسنی» تهیه‌کننده‌های این برنامه،
حسن خلقت دوست، مجید عسگری، حامد مشکینی و ابوالفضل اینانلو گوینده‌ها، صادق علیخانی، گزارشگر و مهدی شاهرضایی، مشاور این برنامه هستند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.