Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 35024
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 03 تیر 1401 - 6:49 |

پاسخی به معمای کرامت و کریم بودن در « قلب فرهنگی» رادیو فرهنگ

پاسخی به معمای کرامت و کریم بودن در « قلب فرهنگی» رادیو فرهنگ

برنامه «قلب فرهنگی» جمعه ۳ تیرماه با موضوع بررسی و تبیین معنای کرامت و کریم بودن از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه « قلب فرهنگی» این هفته حجت ‌الاسلام هاشمی» به عنوان کارشناس مذهبی به موضوع معمای کرامت و کریم بودن می‌پردازد.

بخشی دیگر از این برنامه به گفتگو با «حجت‌الاسلام عباسیان » کارشناس مهدویت اختصاص دارد که در این بخش پیرامون آمادگی این سوال که دولت کریمه چیست و چه وظیفه ای دارد؟ ‌‌صحبت می‌شود .
همچنین در بخش اطلاع رسانی از فعالیت های ستادهای ائمه جمعه ، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه ، درباره فعالیت های ستاد نماز جمعه استان و وضعیت و برنامه‌های ستاد برگزاری نماز جمعه و‌ فعالیت های فرهنگی اجتماعی آن مطالبی را بیان می‌کند ‌و حجت الاسلام باقری امام جمعه آستارا نیز در این برنامه به تشریح برنامه‌های ستاد نماز جمعه این شهر و اهمیت نماز جمعه در اسلام می‌پردازد.
مجله ی رادیویی « قلب فرهنگی» ویژه نماز جمعه که به صورت زنده هر جمعه پخش می‌شود کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که ساعت ۱۲:۳۰ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.