Monday, 24 June , 2024
امروز : دوشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۳ - 18 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 50100
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 27 خرداد 1403 - 10:33 |

از كارون تا هورالعظیم همسفر با رادیو ایران

از كارون تا هورالعظیم همسفر با رادیو ایران

«هفته های ایرانی» در بیست و ششمین سفر استانی، رهسپار استان «خوزستان» می شود و از دیدنی ها و شنیدنی های این استان می گوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، استان «خوزستان» با تمدن ۹۰۰۰ ساله و طبیعت بی‌نظیر خود، یكی از پرطرفدارترین استان‌های جنوبی كشورمان است.

شهرهای این استان جنوب غربی كشورمان، با مردم خونگرم و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی خود، هر ساله به خصوص در بهار و پاییز میزبان مسافران از سرتاسر كشورمان هستند. اهواز مركز استان «خوزستان» ایذه، اندیمشك، دزفول، شوش، شوشتر، خرمشهر، مسجد سلیمان، بهبهان، رامهرمز شهرهای این استان بزرگ كشورمان هستند كه هر یك دیدنی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارند.

برخی از جاذبه های دیدنی استان «خوزستان» عبارتند از« رودخانه كارون، بقعه دانیال نبی، زیگورات چغازنبیل، قلعه سلاسل شوشتر، محوطه باستانی شوش و پل شادروان (بند قیصر) ….

در ادامه طرح هفته های فرهنگی رادیو ایران، این هفته از ۲۶ خرداد تا اول تیر یك هفته روی موج رادیو ایران مسافر استان «خوزستان» باشید و با مفاخر فرهنگی، جاذبه های دیدنی و فرهنگ و رسوم و موسیقی ها و غذاهای محلی این استان بیشتر آشنا شوید.

شایان ذكر است برنامه های مختلف رادیو ایران مثل «سلام صبح بخیر، نمودار، پلاك هشت باغ هنر، ایرانشهر، ورزش ایران و زیر آسمان ایران و …» در بخش های مختلف از استان «خوزستان» خواهند گفت.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.