Friday, 21 June , 2024
امروز : جمعه, ۱ تیر , ۱۴۰۳ - 15 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 50075
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 26 خرداد 1403 - 11:32 |

انتظارات از رییس جمهور آینده در «ایران امروز» رادیو ایران

انتظارات از رییس جمهور آینده در «ایران امروز» رادیو ایران

ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» شنبه ۲۶ خرداد با حضور مجید متقی فر(اصولگرا) و امیر آریا زند (اصلاح طلب) به تبیین دیدگاه‌های نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری است (جبهه پایداری انقلاب اسلامی معروف به جبهه پایداری، یک گروه سیاسی اصولگرا ایرانی است که به عنوان «راست‌ترین حزب ایران» توصیف شده‌ است) و امیر آریا زند فعال سیاسی اصلاح طلب دو نماینده از دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا مهمان ویژه برنامه «ایران امروز» می‌شوند.

عاطفه اقتداری تهیه کننده این برنامه اظهار داشت: «ایران امروز» با رویکرد مناظره و طرح سوالات چالشی این امکان را برای مخاطب فراهم می‌کند که شناخت و درک عمیق تری از دیدگاه‌های نامزدهای ریاست جمهوری برای حل مشکلات کشور پیدا کند.

شایان ذکر است ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای رضا فرخی به صورت زنده، شنبه تا چهارشنبه‌ ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران و همزمان به شکل تصویری از تارنمای رادیو ایران و کارافزار ایرانصدا هم تقدیم مخاطبان گرامی این شبکه رادیویی می‌گردد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.