Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 29633
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 17 مهر 1400 - 12:02 |

«با گوش شنوا» رادیو صبا را بشنوید

«با گوش شنوا» رادیو صبا را بشنوید

رادیو صبا در برنامه زنده صبح صبا “با گوش شنوا” راهكارهایی برای موفقیت شنوندگان ارائه می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، دهم اكتبر مصادف با هجدهم مهر به عنوان روز جهانی شنوایی شناسی ثبت شده . رادیو صبا روز یكشنبه ۱۸ مهر به همین مناسبت موضوع برنامه صبح صبا را “گوش شنوا” انتخاب كرده است .

این برنامه كه در قالب مجله صبحگاهی اخبار روز ایران و جهان را بابیان می كند روز یكشنبه از نگاه طنز به موضوع “گوش شنوا” می پردازد .

در این برنامه در نمایش های طنز و آیتم های شاد به اهمیت حس شنوایی می پردازد و از منظر دیگر به این موضوع می پردازد كه نداشتن گوش شنوا، بزرگ‌ترین عامل بدبختی است و داشتن گوش شنوا، انسان را به كامیابی، پیروزی، خوش‌بختی و تكامل مادّی و معنوی می‌رساند واین راز بسیارمهم را كسانی خوب درك می‌كنند كه طعم تلخ شور بختی یا مزهی شیرین خوش‌بختی را چشیده باشند.

برنامه صبح صبا كه در فضایی شاد هر روز صبح از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ صبح تقدیم مخاطبان می شود درهفته جاری به تهیه كنندگی محمدحسین خسروجردی و اجرای مهبد قناعت پیشه و محمدرضا قلبمر راهی آنتن می شود .

امیر اكبری به عنوان نویسنده و عقیل عباسی به عنوان گزارشگر و آتوسا برهانی نژاد مسئول هماهنگی با این برنامه همكاری می كنند.

اگرچه آدمی زمان زیادی را صرف شنود می كند ولی باید توجه داشت كه بسیاری از مسایل وجود دارد كه نیازمند شنود مؤثر است. شنودن با شنود مؤثر تفاوت دارد. بسیاری از مردم تنها می شنوند ولی گوش نمی دهند ؛ فرد موفق كسی است كه علاوه بر چیزهایی كه می شنود با گوش دادن درست یا شنود مؤثر ، اطلاعات دقیقتری را كه برای تصمیم گیری و حل مسأله نیاز دارد جمع آوری كند یا به فكرها و مفاهیم جدیدی دست یابد كه هرگز بخودی خود نمی توانست فكرش را هم بكند . آدمی با مهارت شنود مؤثر می تواند دیگران را بهتر بشناسد و بهتر به خواسته هایشان پاسخ دهد و حتی همكاری بیشترشان را جلب نماید .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.