Monday, 24 June , 2024
امروز : دوشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۳ - 18 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 50097
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 27 خرداد 1403 - 10:30 |

«به انتخاب خدا» روی موج رادیو سلامت

«به انتخاب خدا» روی موج رادیو سلامت

همزمان با دهه امامت و ولایت، ویژه برنامه «به انتخاب خدا» از روز شنبه ۲۶ خرداد به مدت ۱۰ روز ، روی آنتن شبكه رادیویی سلامت می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، دهه ولایت و امامت به فاصله زمانی «عید قربان» تا «عید غدیر خم» گفته شده و زمانی ارزشمند برای مسلمان خصوصاً شیعیان محسوب می‌شود، زیرا عید قربان روز ثبوت عشق و تسلیم، روز رهایی از تعلقات غیرخدایی و دلبستگی های دنیوی برای دل سپردن به رضایت پروردگار سبحان است و عید غدیر، عید كمال دین و روز عهد و میثاق با رب جلیل است.
«به انتخاب خدا» با محوریت توحید و بندگی و اطاعت از اصول امامت و ولایت با هدف بررسی و بیان فلسفه غدیر از شبكه رادیویی سلامت پخش می شود.
در این برنامه رادیویی، بخش های مختلف طراحی شده است از قبیل «سردر »، «درس اول» هر روز یك درس بر مبنای آیه ۵۵ سوره مائده كه به آیه ولایت مشهور است، بیان می شود، ارتباط با گزارشگران در مكه مكرمه، انتخابات، برگی از نهچ البلاغه، گفتگوی كارشناسی، و گفتگو با بسیج جامعه ی پزشكی و اقدامات خیرخواهانه پزشكان از دیگر بخش های این برنامه رادیویی است.
شناخت و بصیرت یعنی اختیار انسان در تعیین سرنوشت، معرفت یعنی رسیدن به شورو شعور، غدیر فرصتی برای تبیین عبودیت و اطاعت از ولایت است، انقلاب اسلامی امتداد غدیر است، غدیر می خواهد بگوید چطور باید برای تبعیت هر كدام در هر نقشی كه داریم به وظیفه مان عمل كنیم و … از جمله موضوعات این برنامه رادیویی است.
ویژه برنامه «به انتخاب خدا» به تهیه كنندگی «ملیحه كاظمی» و گویندگی «علی الله دانه» و «ندا خواجه نوری»، از روز شنبه ۲۶ خرداد به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۷ الی ۱۸ و ۳۰ دقیقه، از رادیو سلامت تقدیم شنونده ها می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.