Friday, 5 July , 2024
امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ - 29 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 50323
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 12 تیر 1403 - 21:59 |

تجلیل سازمان انرژی اتمی از مدیر رادیو نمایش برای تولید نمایش هایی در تکریم شهدای هسته‌ای

تجلیل سازمان انرژی اتمی از مدیر رادیو نمایش برای تولید نمایش هایی در تکریم شهدای هسته‌ای

در دیدار مدیران اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش رسانه ملی با رییس سازمان انرژی اتمی از مدیر رادیو نمایش برای تولید نمایش های رادیویی در تکریم مقام شهدای هسته‌ای تجلیل شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش؛ این نشست با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، مدیر کل هنرهای نمایشی ورادیو نمایش ، مدیر گروه مستند رادیو نمایش، معاون توسعه مدیرت ومنابع، رییس مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی و مشاوران فرهنگی و امور ایثارگران این سازمان برگزار شد.

در این نشست ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره شهید جمهور، آیت الله رئیسی و شهدای خدمت بر ضرورت بزرگداشت مقام والای شهیدان هسته‌ای با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شنیداری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاکید شد.

در ادامه این نشست از نمایش های رادیویی تولید شده در زمینه گرامیداشت مقام شهدای هسته‌ای رونمایی شد و مورد استقبال محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران و مشاوران وی قرار گرفت.

این سریال‌های نمایشی بر اساس معرفی ویژگی‌های شهداء و ترویج سبک زندگی شهید شهریاری، شهید احمدی‌روشن، شهید رضایی‌نژاد، شهید علی‌محمدی و شهید فخری‌زاده از شهدای هسته‌ای ساخته و توسط هنرمندانی چون ایوب آقاخانی، فریدون محرابی و بهرام سروری‌نژاد کارگردانی شده است. همچنین در این جلسه از پادکست‌های تولید شده در مرکز دیپلماسی‌ عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران با رویکرد معرفی دستاوردهای صلح‌آمیز هسته‌ای کشور رونمایی شد.

محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران نیز در این دیدار صمیمانه ضمن تقدیر از تولیدکنندگان این آثار، با تقدیم لوح و هدایا به محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش و نیز رضا گل سوسن مدیر گروه مستند این شبکه رادیویی، بر لزوم تولید محتوا به‌ویژه آثار شنیداری در قالب‌های پادکست، سریال و ویژه‌برنامه‌های مناسبتی در حوزه‌های مختلف تخصصی و فرهنگی در راستای تکریم مقام شهدا و ترویج دستاوردهای صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

درادامه محسن سوهانی ضمن ابراز علاقه به همکاری با مرکز دیپلماسی عمومی واطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی از هنر متعهد برای پیشبرد اهداف در پیشرفت کشور اسلامی مطالبی را بیان واعلام آمادگی نمودند برای همکاری هرچه اثرگذارترجهت شناساندن وآشنایی بیشتر فناوری هسته ای که عامل پیشرفت در تمام علوم وفنون کشور می باشد با کمک هنرمندان توانا و نام آشنادر اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در قالب نمایش های کوتاه ومستند های نمایشی تولید نماید.

هنرصدا/ حامد بهجتی

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.