Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 29624
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 17 مهر 1400 - 11:22 |

درد و دل های اجاره نشین ها در «عصر صبا» رادیو

درد و دل های اجاره نشین ها در «عصر صبا» رادیو

رادیو صبا در برنامه زنده “عصر صبا ” به موضوع افرایش اجاره بهای مسكن می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، برنامه زنده عصر صبا كه در قالب مجله رادیویی با نگاهی به بیان موضوعاتی اجتماعی و حقوق شهروندی می پردازد به سراغ مشكلات اجاره نشین ها می رود .

تغییرات در بازار مسكن و اجاره‌بها، اجاره‌نشین‌ها دست به گریبان مشكلات زیادی می‌شوند كه ترجیع‌بند همه این مشكلات، افزایش فراوان اجاره‌بها است. سئوال اینجاست كه در میان آشفته بازار مسكن و اجاره‌بها، مستاجرها چه حقوقی دارند و صاحب‌خانه‌ها تا چه حدی می‌توانند اجاره مسكن را بالا ببرند؟

عصر صبا روز یكشنبه ۱۸ مهر به موضوع “افزایش اجاره بهای مسكن ” اختصاص می یابد .

اجاره نشین ها كه با مشكل افزایش ناگهانی اجاره بها روبرو هستند. در این میان، افزایش هزینه اموری مانند جابجایی اثاثیه، حق العمل بنگاه های املاك و شارژ ساختمان، بدل به مشكلاتی شده كه جیب نحیف مستاجرها از پس آن برنمی آید. این بخش از جامعه كه از ضعیف ترین اقشار جامعه هستند، با فرارسیدن موعد جابجایی، عزا می گیرند كه چه شرایط جدیدی پیش خواهد آمد؟ آیا باید از كیفیت محل زندگی خود كم كنند یا سفره هایشان را كوچكتر پهن كنند تا بتوانند از پس مخارج سكونت در شهرهای بزرگ به خصوص تهران برآیند. در این بین، سئوالی كه برای مستاجرها پیش می آید این است كه صاحب خانه یا موجر تا چه حدی می تواند اجاره بها را افزایش دهد؟

در برنامه عصر صبا با پخش آتیم های طنز و تعامل با مخاطبان به نقد طنازانه این مشكلات در جامعه پرداخته می شود .

این برنامه هر روز از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۶ به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر راهی آنتن صبا می شود . در هفته جاری مهدی پر به عنوان گوینده و یاسر كتاییان به عنوان مسئول ارتباطات دراین برنامه حضور دارند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.