Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 24769
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 10 اسفند 1399 - 19:59 |

«زیرچتر ترانه» مسابقه نوروزی رادیو صبا شد

«زیرچتر ترانه» مسابقه نوروزی رادیو صبا شد

“زیر چتر ترانه ” با شیوه ای جدید به عنوان مسابقه نوروزی رادیو صبا راهی آنتن می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، ” زیر چتر ترانه ” كه “مسابقه خوانندگی” با حضور علاقمندان، كارشناسان و هنرمندان عرصه موسیقی كشوراست با شیوه و داوران جدید ویژه ایام نوروز ۱۴۰۰ آماده پخش می شود .

رضا عزتی تهیه كننده برنامه كه این روز ها سخت درگیر تولید مسابقه است ، درباره تفاوت های این دوره از مسابقات گفت : “زیرچتر ترانه نوروزی” به شیوه ای متفاوت آماده شده است ، این دوره شامل آزمون وردی است ، كه داوران طی این برنامه از بین ۲۰ شركت كننده كه به این مرحله راه یافته اند ، ۹ شركت كننده را انتخاب می كنند تا در سه گروه ۳ نفره به رقابت بپردازند.
این تهیه كننده رادیویی در ادامه درباره تفاوت های مسابقه گفت : بر خلاف سایر مسابقات مشابه ، شركت كنندگان برای رسیدن به مرحله نهایی باید از ۴ چالش طی چهار برنامه عبور كنند، این چالش ها شامل « اجرای ترانه پاپ » ، «اجرای آواز» ، «اجرای ترانه ای با موضوع خاص » و « اجرای یك ترانه به انتخاب داوران برنامه» است .
پس از چهار برنامه شركت كنندگانی كه بیشترین امتیاز را كسب نموده اند به مرحله نهایی راه می یابند ، مرحله نهایی نیز به همین صورت اجرا می شود تا روز ۱۲ فروردین برنده فصل نوروزی” مسابقه زیرچتر ترانه” معرفی می شود.

عزتی درباره داوران مسابقه نیز افزود ، سه نفر از خوانندگان شناخته شده عرصه موسیقی به نام های “محمدرضا عیوضی” ، “مازیار عصری “و”مهرداد یكتا ” داوری این دوره از مسابقات را برعهده دارند ، گوینده و مجری این برنامه با مهبد قناعت پیشه است ، كه خود در حوزه خوانندگی و موسیقی تجربه هایی داشته است .
وی در پایان گفت : زیرچتر ترانه در سال ۱۴۰۰ با دور خیز مناسبت تری برگزار خواهد شد و قرار است این مسابقه به یك مسابقه مرجع در حوزه استعداد یابی موسیقی تبدیل شود .
گفتنی است پخش مسابقه” زیر چتر ترانه نوروزی” از ۲۱ اسفند همزمان با مبعث با سعادت رسول اكرم (ص) آغاز خواهد شد .این برنامه تا پایان تعطیلات نوروزی هر روز ساعت ۲۰ و تكرار آن روز بعد ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می شود .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.