Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 41630
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 04 خرداد 1402 - 23:37 |

سوار بر موج رادیو ایران تا ضریح امام رضا (ع)

سوار بر موج رادیو ایران تا ضریح امام رضا (ع)

ویژه برنامه «بهار جان» كه در دهه كرامت از رادیو ایران پخش می شود، از جمعه پنجم خرداد تا میلاد با سعادت امام رضا(ع) از مشهد الرضا تقدیم مخاطبان می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، مهدی رستمی مدیر گروه معارف و تاریخ اعلام كرد: ویژه برنامه «بهار جان» از پنجم خرداد تا سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) از مشهد مقدس تقدیم علاقه مندان می شود.

وی با اعلام این خبر افزود: «بهار جان» نگاهی موشكافانه به مبانی زندگی كریمانه با نظر به مقام شامخ حضرت معصومه سلام الله علیها و امام مهربانی ها، امام رضا علیه السلام دارد.
«بهار جان» به تهیه كنندگی حسین معصومی و اجرای آرش احمدی ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

رستمی همچنین افزود: گروه معارف و تاریخ برای دهه كرامت ویژه برنامه دیگری با نام «با كریمان» نیز تهیه كرده است.«با كریمان»یك قاب رادیویی برای بیان زیباترین لحظه‌های یك خانواده ی ایمانی و به تصویر كشیدن عظمت مقام خواهر و سپس زن در این خانواده است.

گفتنی است این برنامه تركیبی از كلام علما و جمعی از كارشناسان بهره مند می شود. «با كریمان» از میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تا جشن میلاد امام خوبی‌ها و مهربانی‌ها امام رضا علیه السلام بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.