Saturday, 29 June , 2024
امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ - 23 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 50226
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 05 تیر 1403 - 15:39 |

«شمارش معكوس» رادیو صبا برای انتخابات همراه با لبخند

«شمارش معكوس» رادیو صبا برای انتخابات همراه با لبخند

ویژه برنامه انتخاباتی «شمارش معكوس» با نگاهی طنز به موضوعات انتخاباتی می‌پردازد.

«شمارش معكوس» عنوان یكی از ویژه برنامه‌های انتخاباتی این شبكه رادیویی است كه در فضایی شاد و طنز به موضوع انتخابات می پردازد.

كیاوش كمالی فر نویسنده و سردبیر این برنامه توضیح داد،زبان طنز همیشه اثربخشی بیشتری دارد و این مهمترین وجه تمایز «شمارش معكوس» است،كه هم یك برنامه ی شاد و طنازانه كه در قالب طنز حرف های مهم و بسیار جدی میزند.
وی افزود: «میم خبرچی» همراه مخاطبان به طور ملموس اهمیت انتخاب شایسته ترین ها را بررسی می‌كند تا هم خودش برای گروه اجرایی خود انتخابهای شایسته ای داشته باشد و هم به طور موازی اخبار و اتفاقات مهم انتخابات ریاست جمهوری را به صورتی شاد و پر شور پوشش دهد.
كمالی فر درباره بخش های این برنامه بیان كرد، «اخبار انتخابات، شمارش معكوس، گزارش مردمی، گفتگو سیاسی، نمایش طنز، كه بود و چه كرد و شعر طنز» از بخش های مختلف این برنامه است در قالب های مختلف به موضوع انتخابات می پردازد.
وی افزود: ایجاد پرسش و چرایی رای دادن برای جامعه ی مردمی و دموكراتیك، برجسته سازی اهمیت تحقیق و انتخاب درست، بالا بردن آگاهی مردم در اهمیت مشاركت مدنی توسط كارشناسان و بسته های صوتی، تهییج مشاركت مردمی در جامعه ای پویا و پر امید و همچنین ایجاد احساس مسئولیت اجتماعی و نقد منفعل بودن در جامعه با زبان طنز در این برنامه، از جمله مواردی است كه میتواند انشاالله به بالا بردن مشاركت و برگزاری انتخاباتی پر و شور و مردمی كمك كند.
سردبیر این برنامه در پایان یادآور شد، مهمترین رسالت رادیو صبا نشاط آفرینی است، بنابر این شمارش معكوس هم با لبخند و در فضایی شاد به استقبال انتخابات می رود.
ویژه برنامه انتخاباتی «شمارش معكوس» تا روز انتخابات هر روز ساعت ۱۷ به تهیه كنندگی محمد حسین خسروجردی و با اجرای حمید پارسا و لاله جلال آبادی و بازیگری مهدی مجنونی كسمائی تقدیم شنوندگان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.