Tuesday, 2 July , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ - 26 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 50277
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 10 تیر 1403 - 16:36 |
به مدیریت دوبله بهروز علی محمدی

«شوت» با گویندگی ۲۳ نفر دوبله شد

«شوت» با گویندگی ۲۳ نفر دوبله شد

سریال «شوت» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سریال در گونه انیمیشن و ورزشی ساخت ژاپن در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال بهروز علی محمدی و صدابردار آن مهدی پاینده است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، شهراد بانکی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، سحر صحامیان، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک نیا، علی منانی، نیما نکویی فرد و بهروز علی محمدی صداپیشه های این اثر بوده اند.

در این سریال خواهیم دید: هیدتو تسوجی نوجوانی در مقطع راهنمایی است که علاقه به بازی‌های کامپیوتری و فوتبال دارد. در مدرسه‌ی او، تیم فوتبال کاگاوا قرار دارد، که جزو بهترین تیم‌های فوتبال مدارس کشور است. هیدتو به خاطر خاطره‌ای بدی که از فوتبال در ذهنش نشسته، دیگر دوست ندارد فوتبال بازی کند. از طرفی کامیا آتسوشی که از سرمربیان به نام فوتبال است، به تازگی به مدرسه و تیم کاگاوا آمده و استعداد هیدتو را کشف کرده است و دوست دارد که او نیز در تیم باشد.

مجموعه هم هیجان ورزش را در خود دارد و هم ورزش را به عنوان زمینه ای برای رشد و بلوغ فکری مطرح می کند و در نتیجه برای مخاطب نوجوان هم سرگرم کننده و هم آموزنده است.

شبکه‌ی امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.