Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 30343
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 15 آبان 1400 - 18:14 |

قطار رادیو صبا عازم شهر قطاب و باقلوا می شود

قطار رادیو صبا عازم شهر قطاب و باقلوا می شود

رادیو صبا در برنامه «همپای صبا» همراه مخاطبان به استان یزد و شهر قطاب و باقلوا سفر می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رادیو صبا هر روز در برنامه «همپای صبا» قطار گردشگری صبا را به یکی از استان‌های کشور می فرستد تا مخاطبان را با جاذبه‌های گردشگری، آداب و رسوم و فرهنگ مردم و مشاهیر آن آشنا کند.
این قطار روز یکشنبه ۱۶ آبان به مقصد استان یزد حرکت می‌کند. برنامه «همپای صبا» با طرح مسابقه تلفنی، جاذبه‌های گردشگری این استان را معرفی می‌کند.
شهر زیبای یزد از معروف ترین شهرهای ایران است که شهرتی جهانی هم دارد. بسیاری از توریست ها و گردشگران، شهر تاریخی و باستانی یزد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌ کنند. یکی از لذت‌ بخش‌ ترین بخش‌ هایی که در هر سفر می توان آن را تجربه کرد، خرید سوغات برای دوستان و آشنایان است، به ویژه سوغات یزد که بسیار محبوب و مشهور نیز هست. یزد در کنار اینکه عروس کویر و شهر دوچرخه‌ هاست، شهر شیرینی ایران هم به شمار می رود.
خوشمزه ترین و اصیل ترین شیرینی‌های ایران را در یزد می توان یافت. باقلوای یزد در کنار قطاب و دیگر شیرینی‌های سنتی، طعمی‌کم نظیر و عالی دارند که در سفر به یزد زیبا، شما را وسوسه می‌کنند که آنها را بچشید و برای سوغات هم خریداری کنید.
این برنامه هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷، به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهسا ایرانیان به سمع مخاطبان رادیو صبا می رسد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.