Wednesday, 26 June , 2024
امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ - 20 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 50111
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 27 خرداد 1403 - 18:36 |
به مدیریت دوبله سعید شیخ زاده

«لوپن» با گویندگی ۲۰ نفر دوبله شد

«لوپن» با گویندگی ۲۰ نفر دوبله شد

سریال «لوپن» با گویندگی ۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سریال در گونه اکشن، معمایی، جنایی و درام محصول فرانسه در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تماشا سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال سعید شیخ زاده و صدابردار آن علی شریفی است. رضا آفتابی، معصومه آقاجانی، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، مریم رادپور، سیما رستگاران، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، نغمه عزیزی پور، بهروز علی محمدی، حسن کاخی، نسرین کوچک خانی، کسری کیانی، نازنین یاری و سعید شیخ زاده صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این فصل از سریال از این قرار است که: آرسن با بازی عمر سی که اکنون مخفی شده است باید یاد بگیرد تا دور از همسر و پسرش زندگی کند. اما به دلیل رنجی که از دوری آن‌ها تحمل می‌کند، تصمیم می‌گیرد به پاریس بازگشته تا یک پیشنهاد متعجب کننده به خانواده‌اش بدهد. این پیشنهاد آن است که فرانسه را همراه با هم ترک و زندگی جدیدی را در کشور دیگری آغاز کنند. اما زندگی گذشته هرگز او را رها نکرده و یک مواجه غیرمنتظره با دوستان قدیمی تبهکار نقشه‌های آرسن را کاملا به هم می‌ریزد.

شبکه‌ی تماشا، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.