Friday, 21 June , 2024
امروز : جمعه, ۱ تیر , ۱۴۰۳ - 15 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 50040
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 23 خرداد 1403 - 11:23 |

مجریان «یورو ۲۰۲۴» مشخص شدند

مجریان «یورو ۲۰۲۴» مشخص شدند

شبکه سه سیما در قالب ویژه برنامه «یورو ۲۰۲۴» با اجرای پیمان اسدیان و حمید محمدی تدارک ویژه‌ای برای پخش و تحلیل مسابقات هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا درنظر گرفته است.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، ویژه برنامه «یورو ۲۰۲۴» به تهیه کنندگی مهدی هاشمی و با دکور اختصاصی از روز جمعه ۲۵ خرداد همزمان با مسابقه افتتاحیه جام ملت‌های اروپا بین دو تیم آلمان – اسکاتلند، به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

این مسابقات به میزبانی کشور آلمان برگزار می شود و ۲۴ کشور در آن شرکت دارند و تمامی بازی های این مسابقات به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد، البته برخی بازی ها به دلیل همزمانی با یکدیگر، از شبکه ورزش سیما بروی آنتن خواهند رفت.

در این ویژه برنامه ترکیبی از گزارشگران جوان و پیشکسوت به صورت همزمان حضور خواهند داشت، تا با صدای آنان به جذابیت این مسابقات افزوده شود. پیمان اسدیان و حمید محمدی اجرای ویژه برنامه «یورو۲۰۲۴» را برعهده خواهند داشت.

در مرحله گروهی این مسابقات به طور متوسط حدود ۱۲ ساعت از کنداکتور شبکه سه به ویژه برنامه یورو ۲۰۲۴ اختصاص داده خواهد شد، که علاوه بر پخش زنده مسابقات، بخش های تولیدی متنوع دیگری نیز برای مخاطبین درنظر گرفته شده است که شامل معرفی بازیکنان، تیم‌ها، سابقه تیم‌ها در جام و … خواهد بود. علاوه بر آن تجزیه و تحلیل و بررسی تیم‌ها در دستور کار این برنامه خواهد بود که از کارشناسان زبده داخلی و خارجی به صورت زنده دعوت خواهد شد تا به بحث و بررسی کارشناسی مسابقات برای علاقمندان به فوتبال بپردازند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.