Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 31121
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 17 آذر 1400 - 11:42 |

مردم تهران امروز با رادیو تهران در تماس باشید

مردم تهران امروز با رادیو تهران در تماس باشید

برنامه«پل مدیریت»رادیو تهران تلاش می کند تا دسترسی مردم تهران به مدیران شهری آسان شود، امروز چهارشنبه(۱۷آذر) عیسی فرهادی، فرماندار تهران پاسخگوی مخاطبان است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛عیسی فرهادی؛ فرماندار تهران، امروز چهارشنبه(۱۷آذر) از ساعت ۱۵ تا ۱۶ با حضور در استودیو رادیو تهران پاسخگوی مخاطبان و مردم شریف شهر تهران در برنامه«پل مدیریت» خواهد بود.

رادیو تهران در این برنامه به دنبال پیگیری طرح های جدید، وعده های مسئولان، مشکلات شهری مردم در شهر تهران و اطراف استان تهران است و یکی از اهداف اصلی برنامه ایجاد و بهبود ارتباط بین شهروندان و مدیران استانی است.

بخش کوتاهی به نام “مدیر عامل” طراحی شده که طنزهایی درباره حوزه مدیریت است که گاه طنز و گاه بسیار تلخ است. مثلا “میز خدمت”حوزه وظایف اداره در قبال شهروندان است یا “مقام مسئول” به حضور بالاترین مقام مسئول در ارتباط با موضوع برنامه اشاره دارد.

بخش “دبیرخانه محرمانه” محرمانه های قابل انتشار درباره آن اداره را بیان می کند. بخش”پی می گیریم” پیگیری مسائل مطروحه مخاطبان تا حصول نتیجه است.

“تابلوی اعلانات” درباره آخرین بخشنامه ها و تصمیمات اداری است و “تماس با ما” اعلان نشانی اداره، تلفن تماس و معرفی پایگاه اطلاع رسانی اداره موضوعه و “اقدام شود” گردش کار در اداره موضوعه است.

شهروندان می توانند از طریق پیامک یا تماس تلفنی پرسش های خود را در زمان پخش برنامه از ساعت ۱۵ مطرح کنند؛ شماره تلفن های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

پل مدیریت» در قالب مجله ای و گفت وگو محور از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم حضور فرهیختگان رادیو تهران می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.