Friday, 21 June , 2024
امروز : جمعه, ۱ تیر , ۱۴۰۳ - 15 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 50049
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 23 خرداد 1403 - 14:05 |

مستند «کارنامه ۱۳» روی موج رادیو تهران

مستند «کارنامه ۱۳» روی موج رادیو تهران

مستند«کارنامه ۱۳» از رادیو تهران به گوشه ای از اقدامات دولت سیزدهم در طول مدت زمان ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم حضور مخاطبان می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، مینا نیکانیک، تهیه کننده رادیو تهران با اشاره به محور برنامه کارنامه ۱۳ گفت: کارنامه ۱۳ عنوان برنامه است از گروه فرهنگ و جامعه رادیو تهران که با محوریت بررسی خدمات صادقانه و مجاهدانه رئیس جمهور شهید کشورمان، آیت‌الله رئیسی در دولت سیزدهم. در این برنامه تلاش شده است تا با برشمردن مهم ترین دستاوردها و خدمات ارائه شده در طول مدت زمان ریاست جمهوری آیت الله رئیسی گوشه ای از اقدامات دولت سیزدهم در زمینه های مختلف مستند سازی شود.

اقدامات جهادگرانه در حوزه سلامت، علم و فن آوری، خدمت رسانی و محرومیت زدایی، فرآیند صدور مجوزهای کسب و کار و فعال کردن کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل و همچنین کارنامه درخشان سیاست خارجی از جمله تقویت محور مقاومت و گسترش عمق راهبردی کشور، تقویت سیاست همسایگی، فعال شدن دیپلماسی اقتصادی، فعال شدن در مجامع بین المللی و پویایی پیگیری های حقوقی بخشی از این اقدامات است که در این مجموعه مستند مخاطبان شنونده آن هستند.

وی عنوان کرد: آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی در طول عمر پر خیر و برکت شان همواره دغدغه خدمت به مردم را داشت و خود را وقف مردم کرده بودند، کارنامه ۱۳ گوشه ای از این تلاش ها را در قالب مستند ارائه می کند.

برنامه کارنامه ۱۳ به همت گروه فرهنگ، جامعه و سلامت رادیو تهران و برنامه سازان این شبکه، مینا نیکانیک، ساناز باقری و مهدی اسماعیلی هر روز تا ۲۴ خرداد، ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه رادیویی تهران روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.