امروز : پنج شنبه, ۲۷ آذر , ۱۴۰۴ - 28 جماد ثاني 1447
- سوالات حقوقی خود را می توانید از «صدای قانون» بپرسید
- همراهی هنرمندان پیشکسوت رادیو در «چله ایرانی» رادیو فرهنگ
- «ماهی قرمز» به مدیریت مهوش افشاری دوبله شد
- نقش گلزار به عنوان مجری در موفقیت پانتولیگ
- «گلوله گمشده ۳» با گویندگی ۲۳ نفر دوبله شد
- دریافت جایزه «نشان فردوسی» توسط مجری «دو نقطه»
- رنگوبوی مهدوی با «نسیم انتظار» رادیو گفتوگو
- تعامل بیسابقه کاربران با محتوای رادیو سلامت در فضای مجازی
- نگاهی تحلیلی به رمان ماندگار رضا امیرخانی در رادیو فرهنگ
- قدردانی از همراهان مسیر زندگی در «سلام صبح بخیر» رادیوایران
معاون صدا: بودجه رادیو نیاز به بازنگری جدی دارد
معاون صدا تاکید کرد باید در زمینه بودجه معاونت صدای رسانه ملی بازنگری جدی صورت بگیرد.
حمید شاه آبادی معاون صدای سازمان صدا و سیما درباره بودجه رادیو و دغدغه خود در این باره اظهار کرد: بودجه رادیو نیازمند بازنگری جدی است.
وی ادامه داد: مطالعات این بازنگری در حال انجام است ولی باید با یاری همه مدیران شبکه ها و حوزه های مربوطه امسال را با همین بودجه به پایان برسانیم.
شاه آبادی عنوان کرد: باید بتوانیم فضای جدیدی از بودجه را برای سال آینده رادیو رقم بزنیم.
معاون صدا همچنین در جمع خبرنگاران درباره بازگشت هنرمندان قدیمی به رادیو گفت: انصافا رادیو خانه کسانی است که این نهاد ۷۰ ساله و بلکه بیشتر را پایه گذاشتند و آجر به آجر برای قوام این رسانه تلاش و کمک کردند.
وی ادامه داد: اگر هر کسی به هر دلیلی امروز در کنار ما نیست ما دست یاری به سویش دراز می کنیم و با آغوش باز همه علاقه مندان و تولیدکنندگان را که مخاطب خاص دارند دعوت می کنیم و وجودشان را قدر می دانیم و تلاش می کنیم موانع لازم را برداریم.

شاه آبادی یادآور شد: قطعا آرمان ها، اهداف و ماموریت های رسانه ملی شفاف است، چارچوب های نظام و رسانه ملی نیز مشخص است و همه تلاش ما این است که ان شاالله بتوانیم مخاطب حداکثری و تعامل جدی را در دوره جدید رسانه رقم بزنیم.
معاون صدا در بخش دیگر صحبت هایش درباره ماموریت های رادیو اظهار کرد: طبیعتا یکی از مهمترین ماموریت های رسانه چابکی و چالاکی و سرعت عمل نسبت به اتفاقات است. رادیو هم قطعا در دور جدید فعالیت های خود کنشگری فعالی با رخدادهای جامعه خواهد داشت.
وی ادامه داد: رفتار رسانه باید توام با سرعت عمل، دقیق، بهنگام و ظریف باشد و ما قبل از هر چیز نیاز به تفکر و مطالعه و همچنین مخاطب سنجی و مخاطب پژوهی داریم.
شاه آبادی در پایان تصریح کرد: یکی از اقدامات ما شناخت دقیق نیازهای مخاطب است و مخاطبمحوری یکی از اقدامات ضروری است که تا جای ممکن بستر آن را فراهم کرده و برای تحققش گام برمیداریم.
منبع: خبرگزاری مهر صدا
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
