Friday, 21 June , 2024
امروز : جمعه, ۱ تیر , ۱۴۰۳ - 15 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 50043
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 23 خرداد 1403 - 11:31 |
به مدیریت دوبله بهمن هاشمی

«هیچ‌کس» با گویندگی ۲۶ نفر دوبله شد

«هیچ‌کس» با گویندگی ۲۶ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «هیچ‌کس» با گویندگی ۲۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه اکشن، جنایی و درام محصول آمریکا در سال ۲۰۲۱ قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی و صدابرداری آن به عهده رامین لنگرودی است. رضا آفتابی، بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، امیر حکیمی، مونا خجسته، حسین خدادادبیگی، محمدعلی دیباج، آرزو روشناس، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، زهره شکوفنده، نغمه عزیزی پور، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، سعید مظفری، ملیکا ملک نیا، علی منانی و بهمن هاشمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

این فیلم در مورد پدری بسیار آرام به نام هاچ است که در حومه شهر زندگی می‌کند. هاچ فردی کاملاً معمولی که البته خشمی شدید در درون خود نهفته دارد. ناگهان روزی که دو دزد به خانه وی می‌آیند و دستبند زینتی دختر کوچک این خانواده را می‌دزدند، این خشم فروخورده فوران می‌کند و داستانی بی‌رحمانه شروع می‌شود و راه خونینی باز می‌شود که در نهایت وی را مجبور به مقابله با چیزهایی می‌کند که روزگاری پشت سر گذاشته بود.

فیلم در حال و هوایی شبیه فیلم های معروف «ربوده شده» ساخته شده است و ممکن است مانند آنها داستانی چندانی باورپذیر نداشته باشد اما نه تنها همانند آنها صحنه های اکشن جذاب و خوش ساختی دارد بلکه به باور بسیاری از منتقدان و مخاطبان به خاطر درآمیختن طنز با اکشن از آنها جذاب تر از کار درآمده است. فیلم برنده و نامزد بیش از ۲۰ جایزه از جشنواره ها و جوایز سینمایی مختلف شده است.

شبکه‌ی نمایش، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.