Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 36805
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 12 مهر 1401 - 18:40 |

ویژه برنامه های رادیو ایران در سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع)

ویژه برنامه های رادیو ایران در سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع)

رادیو ایران به مناسبت شهادت امام حسن عسكری(ع) ویژه برنامه های مختلفی مثل «باغ ارغوان، خانه دوست اینجاست،سر چشمه، حسینیه ایران، حرفی از نام تو، ماه سامرا، به نام عشق، به افق نور، نوبت نوا، كیمیای خیال و حكایتی قولی غزلی» را تقدیم می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، «باغ ارغوان» با نگاهی مذهبی مداحی‌های ویژه شهادت امام رضا(ع) را به تهیه كنندگی ندا حاجی اسماعیلی و با اجرای مریم نشیبا ۱۲ و ۱۳ مهر ساعت ۱۵:۰۰ تقدیم می‌كند.
«خانه دوست اینجاست» در هممین روزها، بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ به تهیه كنندگی حسین معصومی و با اجرای حمید رضا رضایی و مینا صفایی با موضوع منتظرانه زندگی كردن، بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ پخش می شود.
« سرچشمه» نیزگزیده ای از كلام های كارشناسی است كه سه شنبه ۱۲ مهر به تهیه كنندگی زینب برومند و با كارشناسی حجت الاسلام عالی و حجت الاسلام قرائتی ساعت ۲۱:۴۵ پخش می شود.
«حسینیه ایران» نیز در همین تاریخ ساعت ۲۲:۰۰ به تهیه كنندگی حسین معصومی و با اجرای حمیدرضا خاوری از سبك زندگی امام حسن عسگری(ع) می گوید.
«حرفی از نام تو» در روز شهادت امام حسن عسگری(ع) چهارشنبه ۱۳ مهر، گزارشی از شهرهای مختلف ایران و سامرا، از حال و هوای این روز را منعكس می كند.این برنامه ساعت ۳:۳۰ پخش می شود.
«ماه سامرا» نیز در همین روز، با حضور حجت الاسلام علی سرلك به موضوع نهادینه كردن نماز در كودكان می پردازد. این برنامه ساعت ۸:۳۰ پخش می شود.
«به نام عشق» ویژه برنامه دیگری است كه در روز شهادت امام حسن عسگری(ع) با موضوع احترام به فرزند و با حضور حجت الاسلام محمد پویا و حجت الاسلام داوود نژاد با اجرای ناصر خیرخواه و مینا صفایی ساعت ۹:۰۰ پخش می شود.
«به افق نور» ۱۳ مهر نیز به تهیه كنندگی عبدالله علایی از ویژگی های منتظر واقعی می گوید. این برنامه ساعت ۱۱:۱۵ پخش می شود.
«نوبت نوا» سوگواره ای است كه در همان روز ساعت ۱۲:۱۵ پخش می شود
«كیمیای خیال» داستان صبر و غفلت جوانی را بیان می كند این برنامه نیز ساعت ۱۵:۳۰پخش می شود.
و آخرین ویژه برنامه كه در روز شهادت امام حسن عسگری(ع) پخش می شود، «حكایتی قولی غزلی» است كه نقلی از بیانات حضرت امام حسن عسگری (ع) است و ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.