Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 23537
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 08 دی 1399 - 11:03 |

یک عاشقانه آرام در «رویای کاغذی» رادیو فرهنگ خواندنی می شود

یک عاشقانه آرام در «رویای کاغذی» رادیو فرهنگ خواندنی می شود

رادیو فرهنگ در برنامه «رویای کاغذی» امشب دوشنبه ۸ دی ماه، یک عاشقانه آرام را برای شنوندگان می خواند.

راضیه گردکاهد در برنامه «رویای کاغذی» امشب ضمن خوانش بخش‌هایی از کتاب «یک عاشقانه آرام» نوشته نادر ابراهیمی، شنوندگان را با این اثر آشنا می‌کند.
نادر ابراهیمی قبل از آنکه عاشقانه هایش را برای مخاطبان خود تعریف کند مقدمه با احساسی را در چند جمله خلاصه کرده که خواندن آن خالی از لطف نیست:
دیگر جوان نیستم، میانسال هم نیستم! به همین خاطر است که همیشه می اندیشم. این آخرین اثری است که به او پیشکش می کنم و به فکرم می رسد که بنویسم (برای آخرین بار به او) اما احساس می کنم که در این جمله، نقصی وجود دارد و یا شاید اضطرابی! یادم می آید اولین کتابم را در نیمه راه جوانی به بهترین دوست روزگار کودکی تا جوانی ام تقدیم کردم: (به برادرم رحیم قاضی مقدم، که با دوستی ام با او بیش از همه کس او را عذاب داده ام). حال، در آستانه پیری؛ می خواهم جمله ای شبیه به آن بگویم: (به همسرم فرزانه، که با مهر بی حدم به او، تنها کسی بوده ام که پیوسته عذابش داده ام)
و افسوس که نمی توان بازگشت و از نو ساخت؛ اما، دست کم به آن ها که در آغاز راه هستند می توان یادگاری کوچکی داد، شاید به کارشان بیاید. «یک عاشقانه آرام» اگر خدا بخواهد و زنده بمانم، «یک عاشقانه بسیار آرام» یادگاری خواهد بود از من و او به همه آن ها که در آغاز راه هستند.»

برنامه «رویای کاغذی» با اجرای راضیه گردکاهد، تهیه‌کنندگی الهه بیات و نویسندگی مریم بیانی ساعت ۲۱:۱۵ از رادیو فرهنگ شنیده می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.