Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 28517
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 31 مرداد 1400 - 17:16 |

منتظر شنیدن کتاب «پسری از گوانتانامو» از رادیو تهران باشید

منتظر شنیدن کتاب «پسری از گوانتانامو» از رادیو تهران باشید

رمان «پسری از گوانتانامو» اثر آنا پررا به زودی در برنامه «کتاب شب» از شبکه رادیویی تهران بازخوانی می‌ شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، محمدباقر رضایی، سردبیر برنامه «کتاب‌ شب» رادیو تهران از تصویب بازخوانی تلخیص و تنظیم رادیوییِ رمان«پسری از گوانتانامو» در برنامه قدیمی و پرمخاطب رادیو تهران خبر داد و گفت: این رمان را کیوان عبیدی آشتیانی ترجمه و انتشارات افق چاپ کرده است. موضوع آن درباره ترورهایی است که آمریکایی‌‌ها در پاکستان انجام دادند و گروه‌‌های تروریستی همچون القاعده را به وجود آوردند.

وی افزود: این رمان برای روایتی ۱۰۰دقیقه‌ای، در ۵ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای تنظیم رادیویی می‌شود تا به زودی با صدای استاد بهروز رضوی برای علاقه‌ مندان رمان‌ های خواندنی و شنیدنی روایت شود.

ناشرانی که خواستار روایت کتاب‌ شان از برنامه «کتاب شب» رادیو هستند، می‌ توانند آثارشان را برای مدیریت گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران ارسال کنند تا پس از بررسی و تایید فنی، به ویژه ترجمه‌ قابل قبول، عیناً از روی کتاب، با تلخیص و تنظیم شنیداری بازخوانی شود.

سردبیر و نویسنده‌ برنامه «کتاب شب» محمدباقر رضایی و تهیه‌ کنندگان آن رضا قربانی و زرین کشاورز هستند که از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه روی آنتن رادیو تهران می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.